Golf i Finland

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Golf i Finland

Post by kevin »

Er det noen her som har erfaring med golf i Finland og Helsinki spesielt?

Skal en tur til Helsinki forhåpentligvis om ikke så veldig lenge og håper å kunne få spilt en runde golf kanskje.

Vet om Kytajâ gc som de spilte CT på forrige uke, den er vel ranket som en av de beste. Og Aura golf som de har Nordea Tour på.

Noen tips?
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Golf i Finland

Post by Yorkie »

Ikke spilt noe i Finland enda, men har noen finske kolleger som skryter uhemmet av Kytajä (begge banene) og Linna. Ilfg han ene så er finishen på Kytajä like bra som Bro-Hof...
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Golf i Finland

Post by Kaffekannen »

Yorkie wrote:Ikke spilt noe i Finland enda, men har noen finske kolleger som skryter uhemmet av Kytajä (begge banene) og Linna. Ilfg han ene så er finishen på Kytajä like bra som Bro-Hof...
Snakket en del med Kofstad i helgen som var. Han skrøt også av banen så den er nok verd et besøk. Helsinki er forresten en veldig ålreit by. Et absolutt must når du er der er Storyville jazzklubb. Uten tvil det kuleste utestedet jeg har vært på. Byens moderne museum og en kirke bygget inn i fjellet med kobbertak er også definitivt verdt besøket.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Golf i Finland

Post by kevin »

Ble dessverre ikke tid til golf denne uka når jeg var der, og nå begynner det å bli litt sent, mørkt og kaldt. Var frost flere steder der i dag hørte jeg. Men har orientert meg litt og det blir nok en tur neste år, med golfutstyr og noen runder golf.

Nærmeste banen fra der jeg bodde var kun 4km unna.
Post Reply