Oitavos Dunes

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Oitavos Dunes

Post by Smilende Sam »

Er det noen her som har spilt Oitavos Dunes (nabobanen til Quinta da Marinha) i Portugal? Hører gjerne meninger fra noen som har spilt den.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Oitavos Dunes

Post by Smilende Sam »

Jeg kan jo bumpe denne siden jeg nå har spilt banen. Den er visstnok bra på vår og høst. Jeg spilte den om sommeren. Trege greener, elendige fairwayer og sur service. Lay-out er bra, men med noen, ikke Mikke-Mus hull - men litt rare hull, særlig på back. Mye byggearbeider rundt og på banen. Om sommeren ville jeg heller anbefale Quinta da Marinha som ligger like ved og som holdt god standard og er en veldig ok bane (subjektivt sett synes jeg den er veldig bra men jeg vet at noen er et knepp mindre begeistret og derfor moderer jeg meg)
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
Post Reply