golf i Dubai

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
runis
Rookie
Rookie
Posts: 9
Joined: 06 Jul 2013, 20:14
Been thanked: 1 time

golf i Dubai

Post by runis »

Lurer på om det er nokon som har gode tips om Dubai. Skal planlegge neste års tur for rundt 16 stk i byrjinga av mars sånn ca. Så ser etter overnatting som ikkje er så langt unna baner og ikkje for høgt prisa. Er det nokon som har tips angåande å bestille grennfee så er det berre å kjøre på . All anna info om t.d kveldsgolf og liknande er av interesse... Planen er å ta drosje til dei ulike banene så vil helst ikkje ha så lang køyretid...
User avatar
AmiciSumus
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 100
Joined: 26 Apr 2011, 19:03
Hcp: 13
Hjemmeklubb: Tyrifjorden GK

Re: golf i Dubai

Post by AmiciSumus »

Hei,

Jeg var i Dubai i jan/Feb i år ... Har egentlig ikke så mye info å komme med ... sorry

Men vi spilte Faldo courses (Emirates Golf Club) på kveldstid da det var lyskastere, litt vanskeligere når det virkelig ble sent, men helt ok.
Jeg spilte og også Ernie Els course som jeg egentlig likte bedre ... På Ernie Els møtte jeg bare opp og fikk spille, ikke så mye press på denne banen.

Taxi eller transport ( av riktig selskap ) er veldig billig ... Vi hadde leiebil, men vurderer bare taxi neste år da vi har planer om å reise i mars 2015.
Vi leide leilighet ute på palmen igjennom et selskap som leide ut private eide leiligheter ... fikk tak i en 5* leilighet 2 dager før vi skulle reise for 1000,- natta.
Post Reply