Golfweekend i mai, hvor?

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
Charlotte32
Rookie
Rookie
Posts: 2
Joined: 23 Feb 2015, 11:06

Golfweekend i mai, hvor?

Post by Charlotte32 »

Hei!

Jeg planlegger bursdagsgave til min mann som fyller 38. En golfweekend enten i Norge eller det store utland i mai. Bor i Bergen og ønsker ikke så alt for mange timer i fly.

Vi spiller golf begge to, han er god jeg er nybegynner.

Noen tips til hvor vi bør dra?

Takknemmelig for svar!! :)
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Golfweekend i mai, hvor?

Post by Keyser »

Aberdeen? Rask og direkte flytur fra Bergen, kan gå rett på banen etter morgenflyet...
Har ikke vært i Aberdeen selv, men kjenner mange som har reist over og golfet der. Noen fikser bane og alt det der selv, noen har brukt firmaer som feks www.golfaroundscotland.co.uk.
Jeg har vært noen turer til St. Andrews, men da er det greit å være flere for å presse transportprisen ned (dersom du ikke vil kjøre bil der borte)
</Keyser>
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Golfweekend i mai, hvor?

Post by kevin »

Er vel bra forbindelse med KLM til Amsterdam også. Spill The International som ligger like ved flyplassen. Ikke langt unna sentrum ligger noen av europas beste golfbaner også, Kennemer og Hilversumsche Golf Club. Amsterdam i mai er nok ganske bra. Ingen lang flyreise heller.

Stockholm er også et bra alternativ. Ingen lang reise, og mange bra golfbaner.
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: Golfweekend i mai, hvor?

Post by Snowman »

Mann38 har kone32 som kjøper golftur i bursdagspresang?