Golf i Malmø-området

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
User avatar
Tron
Forumvant
Forumvant
Posts: 82
Joined: 09 Aug 2009, 13:01
Hcp: 7.8
Hjemmeklubb: Salten GK, Bodø
Location: Bodø
Contact:

Golf i Malmø-området

Post by Tron »

Er på ferietur i Danmark, og får meg en overnatting i Lund på tur hjem. Golfsettet er i bilen, og i vant stil ligger det an til en tidlig morgenrunde golf på søndagen....men hvor bør jeg spille? Nå har jeg muligheten til å teste en av Skånebanene....
Kriteriet mitt er at den er nært Lund,slik at jeg er tilbake hos familien på hotellet ganske kjapt...for å bevare husfreden slik jeg gjør det på ferie tur med golf :-)
Har sjekket noen alternativer...non gode utgår pga startforbud søndagsmorgen, men disse vet jeg at er mulige: Elisefarm, PGA of Sweden - Links. Andre alternativer kan nok også være mulige, men det var en del startforbud pga turnering osv.

Heller litt mot disse to alternativene, men klarer ikke helt å bestemme meg....Tips?
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 461
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Golf i Malmø-området

Post by norrbaggen »

Elisefarm
User avatar
Tron
Forumvant
Forumvant
Posts: 82
Joined: 09 Aug 2009, 13:01
Hcp: 7.8
Hjemmeklubb: Salten GK, Bodø
Location: Bodø
Contact:

Re: Golf i Malmø-området

Post by Tron »

Det ble en kveldsrunde på Elisefarm. Godt fornøyd! En nydelig, lang og krevende bane. Hull 12 er muligens det flotteste par 5-hullet jeg har spil noen gang.
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Golf i Malmø-området

Post by Yorkie »

Elisefarm var et utmerket valg, om du hadde endt opp med Lakes eller Links så hadde du nok vært likeså fornøyd. Du får sette de på ønskelista neste gang du er på de kanter (sammen med Falsterbo, Flommen og Ljunghusen)
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply