Marbella

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Marbella

Post by mciljoy »

Hei

Er det noen som har spilt La Reserva og Sotogrande og kan sammenlikne de?

Spilte Finca Cortesin i fjor og den var magisk, har lest at Sotogrande skal være på samme nivå, mer usikker på Reserva??
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Marbella

Post by Yorkie »

Har spillt alle tre, og spiller de gjerne igjen, veldig bra baner alle tre. Finca og Reserva er begge tegnet av Cabell Robinson, men, ihvertfall sånn som jeg opplevde de, så var det mange gode hull på begge banene, men på Finca var det flere med en viss "wow" faktor, og det var det ikke på Reserva. Sotogrande er tegnet av RJT (den gamle altså) og der er det mange interessante og gode hull.

Om jeg måtte prioritere så hadde jeg spillt Sotogrande, så Finca og sist Reserva. Hadde dog spillt Reserva ganske mange ganger før jeg hadde rotet meg bort til La Cala banene, Los Arqueros, La Quinta m.fl
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Marbella

Post by mciljoy »

Takk, Yorkie :-)

Dine vurderinger stemmer med mine antakelser. Har spilt mange baner i området og Finca var et hakk over resten (San Roque, La Cala, La Quinta, Rio Real f.eks).

Da tror jeg det blir Reserva i år og Sotogrande et annet år. Passer lommeboka meget dårlig å spille flere slike baner på samme tur.. ;-)
Post Reply