Golfbaner rundt La Cala De Mijas

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
User avatar
ichjazz
Rookie
Rookie
Posts: 49
Joined: 13 Nov 2014, 12:14
Hcp: 21,7
Hjemmeklubb: Volda Golfklubb
Location: Ørsta

Golfbaner rundt La Cala De Mijas

Post by ichjazz »

Hei, er det noen som kan anbefale noen gode baner i dette distriktet.
Reiser nedover 30. januar.
"Den som drikker vin, lever lenger enn den legen som forbyr ham det."
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Golfbaner rundt La Cala De Mijas

Post by Gundersen »

Santana
Rio Real
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Golfbaner rundt La Cala De Mijas

Post by kevin »

Santana er et must i det området.
dirtyzecret
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 205
Joined: 26 Mar 2015, 21:06
Hcp: Hvit Kort

Re: Golfbaner rundt La Cala De Mijas

Post by dirtyzecret »

Santana er en åpen og lett bane, som regel i veldig god stand. Hyggelig atmosfære og alltid lett å trives der.
Ellers synes jeg egentlig alle tre banene på La Cala er artige, American utmerker seg som den enkleste, mange av hullene har også utrolig fin utsikt og natur.
Rio Real er også konge bane, men mener å huske den var litt dyrere enn de andre. Men som alt i Spania så får man jo greenfe til ørten forskjellige priser på de samme banene og samme teetimene etter hvilket firma eller person på banen man henvender seg til. Kan være greit og sjekke litt rundt. Det firmaet jeg har erfaring med at gir best rimeligst greenfee ligger i 2.etg over Golffriends butikken i Estepona. Dette var drevet av noen engelskmenn og var vesentlig rimeligere enn andre.
Eller så er El Paraiso alltid en slanger, grei stand, hyggelige folk og lett bane for en rimelig penge. Men denne ligger ca 20 min fra La Cala området.
Skikkelig bang for the buck har jeg fått på Los Naranjos de gangene jeg har vært nedenfor å spilt. Det er en vanvittig god bane til rimelig pris, men igjen så ligger denne litt ifra La Cala.
User avatar
ichjazz
Rookie
Rookie
Posts: 49
Joined: 13 Nov 2014, 12:14
Hcp: 21,7
Hjemmeklubb: Volda Golfklubb
Location: Ørsta

Re: Golfbaner rundt La Cala De Mijas

Post by ichjazz »

Da er jeg hjemme igjen etter tur til La Cala De Mijas og Malaga.
Spilte 4 baner: Parador, Santana, Guadalhorce og Los Lagos. Flotte baner men holder en knapp på Santana og Los Lagos.
Holdt på å blåse vekk på de første 9 på Los Lagos, men det roet seg på de siste 9.
Alt i alt en flott opplevelse. Var jo og min første golftur til Spania..
"Den som drikker vin, lever lenger enn den legen som forbyr ham det."
Post Reply