Pebble Beach - erfaringer?

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
KongHorne
Rookie
Rookie
Posts: 22
Joined: 03 Jan 2016, 16:11

Pebble Beach - erfaringer?

Post by KongHorne »

10-dagers golftur til den amerikanske vestkysten står snart for tur, og planleggingen er godt igang. Lincoln Park Golf course, Presidio, DeLaveaga (Santa Cruz) og Pebble Beach dersom vi får starttid. Er det noen som har erfaringer med Pebble Beach? Det er uaktuelt å forhåndsbooke tid der, da man må punge ut med 2 overnattinger på svindyrt hotell for å være sikret seg spill, men det er visst mulig å stikke innom klubbhuset dagen før man ønsker å gå ut og sikre seg en flight. Men hva er egentlig sjansen? Hvis noen har erfaringer med dette, hadde det vært interessant å høre. Planlegger en runde der ca 1.mars. Alternativet blir Half Moon Bay Golf Links dersom Pebble er opptatt.
evo
Rookie
Rookie
Posts: 26
Joined: 29 Sep 2014, 22:09
Been thanked: 1 time

Re: Pebble Beach - erfaringer?

Post by evo »

Spilte PB høsten 2015, og det var en flott dag. Jeg var i Monterey noen dager, og ringte PB klokka 07.00 (akkurat når de åpner) dagen før jeg ønsket å spille (hadde flaks, det var TO ledige plasser i starttidene den andre dagen jeg ringte). Dette er den eneste måten å få spille der på uten å bo på resorten. Det ligger en oversikt på hjemmesiden om det er ledige tider, men de merker dager med grønt uten at det er veldig mye ledig (dagen med to ledige plasser, ikke to ledige starttider, var grønn.....). Mars er helt sikkert noe roligere enn i september, så dere kan ha flaks! Ellers er ikke vinterpakka til 2095 helt feil hvis man virkelig vil være sikker (Pebble koster 495, Spyglass 395 og Spanish Bay 295 pluss at man får 100 dollar å bruke på resortene). Spyglass bør dere virkelig spille, og på vei til eller fra Monterey, spill Pasatiempo, fantastisk bane.


Sent from my iPad using Tapatalk
Post Reply