Tiger dokumentar på NRK

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Tiger dokumentar på NRK

Post by furu »

Ser at noen har fått med seg denne. Hva syns dere?

Jeg må si at det gjør golfsporten litt tøffere. Vi er jo skikkelige bad boys 8-) Damer over alt. Råkjøring. Strør om seg med penger. Dette er noe annet enn det pappagutt-ryktet vi har hatt før!
Instagram @christianfuru
AkE
Guru
Guru
Posts: 1059
Joined: 25 Jan 2010, 18:25
Hcp: 19,7
Location: Råde

Re: Tiger dokumentar på NRK

Post by AkE »

Dette er jo egentlig ganske standard når det kommer til rockestjerner, så ser ikke hvorfor det egentlig skal være så mye verre at en golfer gjør det. Men er jo selvfølgelig uheldig når han ville framstå som Mr. Nice Guy, men hele denne saken syns jeg er fryktelig overdrevet og rett å slett plagsomt at de fortsetter å dra ut eskvapadene hans i media hele tiden.
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Tiger dokumentar på NRK

Post by sumo »

virker litt som media er veldig int i og fucke opp mest mulig for tiger om dagen. graver opp all mulig dritt de klarer for så og kaste det ut på tv.
han har selvfølgelig driti seg loddrett ut når det kom til den mr.nice guy greia, men allikevel. mannen har nok skjønt poenget nå. give it a rest, will you..

vi er en gjeng med bad boys ja. jeg slenger damer rundt meg som de skulle vært sukkertøy :lol:
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
User avatar
Long-Hit-Wonder
Legende
Legende
Posts: 500
Joined: 28 Feb 2009, 23:21
Location: Telemark

Re: Tiger dokumentar på NRK

Post by Long-Hit-Wonder »

AkE wrote:Dette er jo egentlig ganske standard når det kommer til rockestjerner, så ser ikke hvorfor det egentlig skal være så mye verre at en golfer gjør det. Men er jo selvfølgelig uheldig når han ville framstå som Mr. Nice Guy, men hele denne saken syns jeg er fryktelig overdrevet og rett å slett plagsomt at de fortsetter å dra ut eskvapadene hans i media hele tiden.
Alltid gøy å se tragedier andre har rotet seg borti, det er dette produsentene tenker. En annens død blir en annen manns brød. Er det ikke så man sier?
Driver: Taylormade R7 11,5
Woods: Callaway 3W og Ben Hogan 5W
Hybrid: Callaway Edge Tour 2H
Jern: Titleist 735 3-PW
Wedger: Callaway X-Tour 60, Titleist Vokey 52 og 56
Putter: Wilson Vizor
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Tiger dokumentar på NRK

Post by CharlieB »

Tja, synes dokumentaren var bitte litt spekulativ, ved å dra inn faren Earls utroskap og en tidligere trener ditto og vinkle alt i rettning av at dette er forklaringen på hvorfor. Tiger er ikke den første stjerna som driter på draget på denne måten, neppe den siste heller. Penger og kjendisstatus gjør at dette skjer for endel.

Er dritt lei hele oppstyret, bare for at noen skal selge flere aviser, blekker eller whatnot. Må innrømme at jeg er mer interessert i m'sieu Pavins Captains picks senere i kveld.. er gutten med eller ikke :)
User avatar
Solaar
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 435
Joined: 08 May 2009, 00:25
Location: Oslo

Re: Tiger dokumentar på NRK

Post by Solaar »

Når offentliggjøres det?
"Just be the ball, be the ball, be the ball."
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Tiger dokumentar på NRK

Post by furu »

Solaar wrote:Når offentliggjøres det?
Ryder Cup offentliggjøres i morgen (tirsdag).
Instagram @christianfuru
Post Reply