Nisse Trophy

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Nisse Trophy

Post by furu »

Vi reiser hvert år til Balaia Golf Village i Portugal. Hotellet ligger utenfor i Oura, nøyaktig 12 1/2 minutt fra Vilamoura med en liten snarvei. Foreldrene mine er der nede ganske ofte og har fått sin egen turnering. De startet den i fjor og i år er det altså andre året de avholder The Nisse Trophy. Det er en veldedighetsturnering der det samles inn til organisasjoner som jobber med handicapede.

Dere kan lese mer om det og se bilder på denne linken. Ville bare nevne det siden jeg syns det er litt stilig :D

Image

Hvis noen skulle ha lyst til å bo billig der nede så kan de ta kontakt med meg. Vi eier ikke selv men har en del kontakter. Betaler selv 4000,-/uken i juli, normalt ligger prisen for tilsvarende leilighet på 7000,-/uken. I november/desember og sikkert også januar er prisen for ett døgn helt nede i €18/døgn. Kan ikke love at det alltid er så lave døgnpriser og vi får kanskje litt ekstra rabatt, men skulle noen være interessert så kan jeg sette dere i kontakt med de rette personene. Jeg tjener ikke en krone på det hvis jeg får noen til å leie hos dem.

Jeg skrev litt om stedet på nettsiden min.
Instagram @christianfuru
Post Reply