Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
Rene
Rookie
Rookie
Posts: 31
Joined: 27 Mar 2011, 21:27
Hcp: 15
Hjemmeklubb: Sola Golfklubb

Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by Rene »

Hei,

Jeg er på utkikk etter en ny bag, og det mest interessante jeg har funnet er Bag Boy sin Revolver Pro.

Til helgen drar jeg til Sørlandet, og så videre til Danmark/Nord-Tyskland (Hamburg) uken etter.
Er det noen som vet om en proshop/golfsjappe som selger Bag Boy på ruten? I Danmark kjører jeg nord til sør, samt vest-øst fra Kolding til København.

Evt noen i Norge? Har sjekket proshoppene i området (Sola, Bærheim, Stavanger) men ingen av disse hadde dette inne. Jeg synes å huske jeg så en på Kvinesdal i fjor eller året før, kan muligens sjekke med de.

Har sendt mail både til norsk distributør (en svenske iflg bagboy sine sider) og dansk, men ikke fått svar enda.

Mandag 09:50 har jeg forresten tee-off på Himmerland New Course :D
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by mciljoy »

Du kan jo ringe å høre på Himmerland? Jeg vet ikke om du har vært der før..., men de har en veldig bra pro shop der :-)

Sjalu forresten!! Har vært to ganger i Himmerland på denne tiden av året og savner New Course nå kjenner jeg :-( Lykke til på par 6 hullet!
kevin
Guru
Guru
Posts: 17371
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by kevin »

Golfexperten har den bagen og har butikk i Aalborg og København blant annet. Du kan jo sjekke med de
User avatar
Rene
Rookie
Rookie
Posts: 31
Joined: 27 Mar 2011, 21:27
Hcp: 15
Hjemmeklubb: Sola Golfklubb

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by Rene »

Jeg sendte mail til Himmerland i går, fikk svar i dag. De førte ikke denne modellen, men jeg var hjertelig velkommen til å stikke innom og se på alt det andre de har allikevel! Som om jeg ikke gjør det uansett hver gang en proshop er innen kjøreavstand...
TinCup
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 410
Joined: 29 Mar 2010, 17:18
Hcp: 4,3

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by TinCup »

@Rene

Som Kevin sier er Golfexperten i Aarhus, Aalborg, Esbjerg, København.. golfexperten.dk
I tillegg har du Progolf Scandinavia med butikker i Odense, Herlev, Aalborg, Aarhus, Kolding... Progolf.dk
User avatar
Rene
Rookie
Rookie
Posts: 31
Joined: 27 Mar 2011, 21:27
Hcp: 15
Hjemmeklubb: Sola Golfklubb

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by Rene »

Takk for god hjelp Kevin og TinCup! Har sendt mail til Golfexperten for å sjekke om de har på lager/kan skaffe i København. Kan bli vanskelig å time de andre lokasjonene med litt rare tider jeg kjører forbi på, men får ta ringerunden om København ikke kan levere.

Skal sjekke Progolf nå, synes å huske jeg har vært innom en del av de på sist kjøretur nedover kontinentet.

Hvordan er banene rundt Odense forresten? Har vært der en del ganger men kun innom for å besøke studenter i slekta, og selvfølgelig et par slag real fotballgolf... aldri hatt med køllene.
User avatar
Rene
Rookie
Rookie
Posts: 31
Joined: 27 Mar 2011, 21:27
Hcp: 15
Hjemmeklubb: Sola Golfklubb

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by Rene »

Ser dog ikke ut som om Progolf har Bag Boy, ihvertfall ikke listet opp under Bags på progolf.dk. Men verdt å stikke innom et par på veien, finner alltid noe moro...
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by Fairway »

bag boy er faktiskt listet opp, men når man trykker på logoen til bag boy under bager så kommer det kun en tom liste opp..
så de fører mest sannsynligvis dette merket. Ihvertfall tidligere..
User avatar
Rene
Rookie
Rookie
Posts: 31
Joined: 27 Mar 2011, 21:27
Hcp: 15
Hjemmeklubb: Sola Golfklubb

Re: Bag Boy cartbag i Danmark/Nord-Tyskland/Norge?

Post by Rene »

Stemmer, jeg så bare på listen på venstre side, ikke på selve merkene i midten. Har sendt mail til butikken i Herlev som passer best ifht åpningstider og kort kjøreavstand fra hotellet i København (10 km). Satser på jeg får tak i denne bagen i løpet av turen, den ser veldig bra ut.
Post Reply