Tage spiller Region Tour

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Ichbin
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 245
Joined: 13 Jan 2011, 21:32
Hcp: 4,7
Hjemmeklubb: Randaberg

Re: Tage spiller Region Tour

Post by Ichbin »

Jeg er nå i allefall med til helgen, så det er noen ja :)

Tage bør vel vinne denne ganske greit, tipper på rundt 5-7 under, skulle vinden være relativt rolig.
Bak der er det ett kobbel av spillere , der Tendenes er min største favoritt. Talte rask igjennom listen nå, og fant 9 navn som jeg ikke blir forundret om ender på en pallplass på ca par til 3 over.

Var ute å så en liten tur på banen i går, og det så dessverre ut som at roughen hadde begynt å vokse skikkelig til. Det lover ikke bra for mitt spill :D
Det ser ut som at været kommer til å bli fantastisk, så alt ligger til rette for en god helg på golfbanen.
Acer XF Leggera, GD Aura Red Stiff.
Ping G10, 18grader
Mizuno MP-60 3-pw
Ping Tour w 50,
Acer XB 56, 60
Ping Redwood ZB.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17374
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Tage spiller Region Tour

Post by kevin »

livescore

Engelsgjerd har gått på -2 i dag, blant annet med eagle på hull 18. Han leder klart foreløpig. Tage gikk ut kl.1210, ingen scores på han ennå
kevin
Guru
Guru
Posts: 17374
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Tage spiller Region Tour

Post by kevin »

Tage gikk også på -2 og er i delt ledelse. Jepson gikk på -1. Kan bli tett i morra dette

Hva synes deltagerne fra forumet om dagen på banen i dag? Ichbin skulle spille, og så er det vel minst 1 til tror jeg
Drizzit
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 414
Joined: 03 Feb 2011, 19:14
Hcp: ~
Hjemmeklubb: Sandnes GK
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: Tage spiller Region Tour

Post by Drizzit »

Jeg spilte og syntes det var en fortreffelig dag på banen i dag.
Været var helt strålende og banen er i bra stand til å være så tidlig i sesongen. Eneste var at noen områder på et par av greenene hadde lite gress pga tørken de siste ukene og det var noe ujevnt.

Litt kjipt også at golfboksen på banen er ute av drift. Dette er årsaken til at det ikke er skikkelig livescore men kun resultater ettersom spillerne blir ferdige.
Ichbin
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 245
Joined: 13 Jan 2011, 21:32
Hcp: 4,7
Hjemmeklubb: Randaberg

Re: Tage spiller Region Tour

Post by Ichbin »

Vel hadde en dag der jeg traff 11greener og 41putter. 85 slag totalt. Er vel der jeg er om dagen. Ustabilsving og nærspillet har blitt lite prioritert.

Greenene var så som så, og hadde noen som spratt ut av linjen, men mannen bak sto vel for det meste :D
Dagen startet med helt vindstille, men begynte i 12tiden å komme vind. ikke skremmende mye, men nok til og bomme en kølle, halvannen viss du fikk den rett i mot.

Men alt i alt en fantastisk dag på golfbanen. 20 grader, og fantastisk vær.
Ikke fornøyd med spillet, men heller ikke misfornøyd. Snakker vi stableford er det 32poeng, og jeg er som nr 62 rangert på handicap etter deltager listen. Og det er akkurat plasseringen jeg har etter dag 1 :D

Håper på en litt bedre dag i morgen, klarer jeg og presse meg ned mot 80 blir jeg godt fornøyd.

følger dere linken er en liten video fra dagen
http://sagk-elite.com/2011RegionTour.html" onclick="window.open(this.href);return false;

undertegnede er også med ett par klipp i den:)
Acer XF Leggera, GD Aura Red Stiff.
Ping G10, 18grader
Mizuno MP-60 3-pw
Ping Tour w 50,
Acer XB 56, 60
Ping Redwood ZB.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Tage spiller Region Tour

Post by sirandrew214 »

Nice. Kjenner jeg begynner å glede meg til neste helgs norges cup. :)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17374
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Tage spiller Region Tour

Post by kevin »

Bra runde av Tage i dag, gjorde hele 8 birdies. Men en DB og en bogey gjorde at det ble -5 i dag og vant klart på -7 totalt. 4 slag foran Kryger, og 6 slag foran Engelsgjerd
User avatar
Hiks
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 109
Joined: 19 Jul 2009, 00:33
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: Solastranden GK
Location: sola

Re: Tage spiller Region Tour

Post by Hiks »

Noe tøffere forhold i dag med en del mer vind og noe kaldere på ettermiddagen. men en fin dag på banen var det:)
Dagens høydepunkt må jo bare være albatrossen til kruger på hull 4. var en spiller i flighten foran meg og som var 20 cm fra albatross på samme hullet:)
ble rikelig med jubel når den gikk i!:)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17374
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Tage spiller Region Tour

Post by kevin »

Region tour finale på Ogna Gk i helgen og Tage er med igjen

startliste

Så et par andre "kjente" navn på lista også, dere får ha lykke til :)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17374
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Tage spiller Region Tour

Post by kevin »

Andre Thorsen ledet etter slagspillet lørdag, etter å ha tangert banerekorden til Tage på 67 slag. Søndag var det matchplay og Tage og Thorsen endte opp i finalen, hvor Tage vant med 1/0 til slutt.

Ligger ut en video fra søndagen på Youtube, med litt fotball først i fbm pengeinnsamlingen som de har hatt på RT rogaland. Godt tiltak hvor de har fått inn mer enn 120 000,- :!:
Post Reply