Outing

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 462
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Outing

Post by norrbaggen »

Apropå "outare" och andra internet idioter. Verkar vara fler troll i farten http://www.janarelarsen.com/m%c3%b8kkadag/#comments :shock: . Vad ær det før mænniskor som sitter bakom skærmarna? Tragiskt.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Outing

Post by Kaffekannen »

latterlig provosering. denne linken bør sendes til AR slik at han kan dementere

edit; ser noen allerede har gitt beskjed. Samme løkrullen har for øvrig vært på Tage sin blogg også
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Outing

Post by furu »

Jeg har sendt mail til AR siden han sikkert vil kontakte Larsen og få denne slettet.

Norske golfere har et utrolig merkelig forhold til dette med navn og internett. Har aldri opplevd hverken "outing" eller slike ting som dette andre steder - forum og nettsider for sykkel, fluefiske, PS3, radiostyrt bil er bare noen eksempel. Merkelige greier.
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Outing

Post by Smilende Sam »

Det som er lagt inn på Tages og JALs hjemmesider er stygge overtramp både mot Asbjørn og mot de to spillerne. Det er en skam at det skal være slike mennesker i golfmiljøet. Om det er samme person som driver outing aner jeg ikke, men det ser ut til at en eller noen få personer arbeider hardt for å skape splid og uvennskap blant de - tross alt få - som engasjerer seg i golf via nettet. Dette er triste greier.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
barcentrale
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 156
Joined: 02 Jan 2009, 15:52
Hcp: 6.1
Hjemmeklubb: Oslo GK
Location: Oslo

Re: Outing

Post by barcentrale »

furu wrote:Norske golfere har et utrolig merkelig forhold til dette med navn og internett. Har aldri opplevd hverken "outing" eller slike ting som dette andre steder - forum og nettsider for sykkel, fluefiske, PS3, radiostyrt bil er bare noen eksempel. Merkelige greier.
Jeg er sikker på at årsaken til alt dritet på golfsiden ligger i format og tilgjengelighet på FULL anonymitet! Særlig når noen åpenbart har en personlig konflikt gående med AR.
"Golf and sex are the only things you can enjoy without being good at them." - Jimmy DeMaret
User avatar
Mr. Slice
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 119
Joined: 07 May 2009, 18:37
Hcp: 34,7
Hjemmeklubb: Sotra

Re: Outing

Post by Mr. Slice »

Bare en sidekommentar: Jeg ser det har dukket opp en "Mr. Slice" på Golfsiden - han henviser attpåtil til Golfsnakk, så han er åpenbart innom her. Det er ikke meg. Ikke at det var noe farlig - men det kan jo ligge an til misforståelser og forvirring om han fortsetter å bruke nicket der, mens jeg bruker det her... om nå f.eks. en av oss skulle ytre noe kontroversielt, eller noe den andre ikke vil bli assosiert med... Hva gjør en med sånt? Jeg kan jo ikke akkurat hevde patent på nicket på tvers av forum...
Nickent 4DX 12,5°
Cobra Baffler TWS 3W 15°, Hybrid 23°
Wilson Fybrid 19,5°, 27°
Taylor Made Burner Plus 5-PW, AW
Taylor Made Burner XD SW, LW
Rife Barbados
(... som blir 15 køller. Tar oftest ut 3W-en)
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Outing

Post by Smilende Sam »

Du kan jo forsøke å be ham skifte nick. Er han en ok fyr så gjør han det. Hvis ikke så vet ihvertfall alle at han ikke er deg :-)
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
barcentrale
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 156
Joined: 02 Jan 2009, 15:52
Hcp: 6.1
Hjemmeklubb: Oslo GK
Location: Oslo

Re: Outing

Post by barcentrale »

Jeg ville vært bekymret (!) med å eksponere enhver relasjon til golfsnakk på golfsiden. Meget bekymret!

Tror jeg heller hadde gamblet på at det er en som bare benytter nicket en gang.. Ser litt sånn ut på innholdet også...
"Golf and sex are the only things you can enjoy without being good at them." - Jimmy DeMaret
Post Reply