WGC Bridgestone Invitational

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

WGC Bridgestone Invitational

Post by Smilende Sam »

......har en snikende følelse av at sirA sitt innlegg er litt preget av at han er Tiger-fan.....
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: WGC Bridgestone Invitational

Post by kevin »

Men du er enig i at han er vel mye opptatt av seg selv? :) Iflg Paul Azinger finnes det en kodeks som sier at caddier ikke skal la seg intervjue rett etter turneringer....SW har fått mange i golfverden til å reagere, både spillere, kommentatorer og andre.

User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: WGC Bridgestone Invitational

Post by sumo »

er enig i at williams soler seg litt for mye her.
som det blir sagt så tar dette vekk mye av oppmerksomheten som adam scott skulle fått.
det er tross alt han som har vunnet denne turneringa. til syvende og sist så er williams bare en caddie - en fyr som bærer køllene dine, og hjelper deg med lengder.
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: WGC Bridgestone Invitational

Post by sirandrew214 »

What gave me away? ;) ja, jeg er nok Tiger-fan, men jeg hadde nok ment det samme om det hadde vært en annen caddie.
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: WGC Bridgestone Invitational

Post by Golffreak »

Enig i at han var litt vel entusiastisk, og snakket om seg selv som han har gjort en prestasjon.. Kunne vel også spart seg "best week of my life", med tanke på at han har vunnet 10 majors eller noe sånt med Tiger. Var vel CBS som gikk bort til Steve Williams for å intervjue han, så kan vel neppe klandre han for det men han burde ha fokusert mye mer på Adam Scott som faktisk slår ballen... Har aldri sett at en caddie har blitt intervjuet etter en golfrunde før, og personlig så synes jeg ikke det var så interessant. Syntes litt synd på Adam Scott når det ble såpass mye fokus på caddien, men han var vel forberedt på det. Det roer seg nok litt etterhvert, men Steve Williams tar litt "plass". Er ikke som Fanny som du nesten aldri ser.

Blir vel mer drama hvis/når Tiger "stjeler" caddien fra en av spillerne på touren. Han har jo uttalt at han skal ha en erfaren caddie, og det innebærer sannsynligvis at han må ta fra noen caddien..
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

WGC Bridgestone Invitational

Post by Smilende Sam »

Jeg er ikke helt uenig i at SW burde holdt en lavere profil. Samtidig kan jeg forstå ham, ihvertfall litt, og man skal ikke glemme at TW kunne håndtert oppsigelsen med litt mer fingerspitzgefühl....
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
Beartown
Forumvant
Forumvant
Posts: 52
Joined: 04 Apr 2011, 23:04
Contact:

Re: WGC Bridgestone Invitational

Post by Beartown »

Uten a trekke en enste konklusjon saa tror jeg at Tigern blir en 'Middelhavsfarer' til han finner ut av alt som foregaar i topplokket. Akkurat naa tror jeg at det er veldig mye. At han "lurer" seg selv med positive intervjuer gaar nok bort fra den desperate foelelsen han har for a komme tilbake der han var foer. Hadde jeg vaert Tiger hadde jeg gitt faen i a spille en enste turnering i 2011, og konsetret paa 2012. Han er veldig langt unna den form som skal til for a hevde seg helt i toppen akkurat naa.

SW har alltid vaert stor i kjeften. Men det kan vel ikke ha vaert enkelt a loope for Tiger heller med instruksjoner om a ta seg av all staahei rundt.

Vinner Tiger PGA CH svoemmer jeg fra Key West til Cuba der jeg slaar meg ned som kommunist :shock:
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: WGC Bridgestone Invitational

Post by Smilende Sam »

Beartown wrote: Vinner Tiger PGA CH svoemmer jeg fra Key West til Cuba der jeg slaar meg ned som kommunist :shock:
Fidel Beartown.....Det er en fin svømmetur. Lykke til!
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
kristianffs
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 266
Joined: 09 Oct 2010, 21:51
Hcp: 16,3
Hjemmeklubb: Miklagard
Location: Oslo

Re: WGC Bridgestone Invitational

Post by kristianffs »

Noglet rart at en som raker bunkere og bærer køller tar såpass mye kreditt for en seier. Han virker jo som et ekte rævhøl der han står.
Golf.
Post Reply