Oppgraderinger til neste sesong

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
bjermis
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 301
Joined: 05 Dec 2008, 11:57
Hcp: 3
Hjemmeklubb: Ålesund GK
Location: Ålesund

Re: Oppgraderinger til neste sesong

Post by bjermis »

spiderboy wrote:Ble mest interessert i racerbilen jeg egentlig. Hva har du kjøpt? Fusker litt med motorsykkelbygging på si, og har et raceprosjekt på gang.
Racerbil og Racerbil.. Det er en 1992 modell honda civic 1.6 VTI med 160 hestekrefter :) Jeg må begynne en plass.. det blir for det meste på Vålerbanen la med Honda klubben Norge :) men det er utrolig arti!!! Har kjørt på vålerbanen og Artic Circle Raceway i MO I RANA!! :)
R11 TP 10.5 Nickname "Tonje" :)
R11 15 grader
Titleist 906 F4 18.5 grader
Ping S57 X-stiff, 3 jern skaft på 4 jernet osv
Titleist vokey 52, 56 go 60 grader
Titleist Newport 2.0 putter
titleist Pro V1 4ever:)
Jumper
Legende
Legende
Posts: 596
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 127 times
Been thanked: 160 times

Re: Oppgraderinger til neste sesong

Post by Jumper »

Da kom heldigvis gromdriveren i posten i dag. Tok sin tid, men det er utrolig deilig å vite at jeg ikke kan få meg noen bedre driver enn denne. Både hodet og skaftet er den kombinasjonen som gir absolutt best testresultater på min sving, så da er det bare å glede seg til den skal tas i bruk.

Fikk også beskjed om at Nike settet mitt var ankommet Nevada Bobs i Aberdeen, så da er det bare å hente det neste uke. Synes de ga meg en utrolig bra pris. De ligger 30£ under f.eks Golfonline.co.uk, og da er disse oppgradert til Nippon Modus 3 skaft, som importøren til Norge tar 65 kr pr kølle ekstra for. (At forøvrig Titleist skal ha 190kr i upcharge for samme skaft ved kjøp av AP2, sier litt om prisingen til SMD Norge).

Tror neste sesong kan bli bra! Kan ihvertfall ikke skylde på utstyret.
Pan
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 131
Joined: 23 Nov 2010, 19:59
Hcp: 22,1
Hjemmeklubb: Meland GK
Location: Nordhordaland

Re: Oppgraderinger til neste sesong

Post by Pan »

Da vart det kjøpt inn Nikon Rangefinder fra onlinegolf.no til hyggelig pris 2495 inkl ett dusin NXT baller :D
HC start 2012 35,5 nå 22,5 Målseting 2012 HC 21 endte på 22,1
Callaway Razr Fit
Titleist AP1 712 PW-4
Taylor Made RBZ 5 W
Ping G20 5 hybrid + 5 Callaway Razr 5HL hybrid
Titleist Vokey 50 + 56+60 Scotty Cameron Studio Select
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Oppgraderinger til neste sesong

Post by spiderboy »

bjermis wrote:
spiderboy wrote:Ble mest interessert i racerbilen jeg egentlig. Hva har du kjøpt? Fusker litt med motorsykkelbygging på si, og har et raceprosjekt på gang.
Racerbil og Racerbil.. Det er en 1992 modell honda civic 1.6 VTI med 160 hestekrefter :) Jeg må begynne en plass.. det blir for det meste på Vålerbanen la med Honda klubben Norge :) men det er utrolig arti!!! Har kjørt på vålerbanen og Artic Circle Raceway i MO I RANA!! :)
Hørtes artig ut det da. Ingen av syklene jeg bygger som har 160 gamp ihvertfall :lol:
Blir mest gamle sykler, satser på å bygge noe som kanskje kan bli en classicracer etter hvert. 500 twin, men vi snakker nok mere 50 gamp, selv om den er trimmet...
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
20legend
Forumvant
Forumvant
Posts: 79
Joined: 15 Nov 2011, 21:33
Hcp: 12.5

Re: Oppgraderinger til neste sesong

Post by 20legend »

Sitter å venter på en kølle som ble bestilit fra rockbottom, men nå står denne beskjeden på fedex

Clearance delay, og i tillegg har denne stått improper or missing international paperwork, contact Customer Service.. Noen som vet hva dette betyr, må jeg gjøre noe?
OSLO NO
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Oppgraderinger til neste sesong

Post by veggiss »

Ring og hør, du må kanskje sende fakturakopi.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Oppgraderinger til neste sesong

Post by veggiss »

jeje...ble en smell til får året var omme gitt. Knakk skaftet på PW når jeg var i Spania, og siden det er dyrt å bare få tilsendt ett skaft, så ble det nytt driverhode også. Wishon 919THI håndplukket til 9 grader/square.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Post Reply