Dagens impulskjøp - Cobra SZ

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
ruber
Rookie
Rookie
Posts: 11
Joined: 30 Jul 2012, 12:12
Hjemmeklubb: Kjekstad

Dagens impulskjøp - Cobra SZ

Post by ruber »

Var innom XXL i dag. Der var jernsettene fra Cobra (SZ) satt ned til 1000 kr (fra 2500), så jeg måtte bare...
Uansett, forhåpentligvis et step opp fra det billige settet fra Royal Golf som jeg bruker nå. Gleder meg til å teste det...:)
User avatar
Santa
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 142
Joined: 05 Jul 2010, 08:42
Hcp: 35,5
Hjemmeklubb: Losby

Dagens impulskjøp - Cobra SZ

Post by Santa »

Gratulerer med nye køller! Du blir sikkert fornøyd vet du!
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Dagens impulskjøp - Cobra SZ

Post by sirandrew214 »

Har samme settet selv, og du kommer til å bli fornøyd. Umulig å slå feil med det omtrent. Nå er det borte, for QK tok det og reiste til føkkings ECUADOR, men når jeg hadde det, så var det det settet jeg brukte når ingenting stemte. Litt liten feel, hvis man er sensitiv, men du kan nesten treffe hvorsomhelst på bladet, og ballen går fremover omtrent som normalt. Jeg hadde reg.skaft, som var litt mykt for meg, men Grattis! Det blir bra! :)
ruber
Rookie
Rookie
Posts: 11
Joined: 30 Jul 2012, 12:12
Hjemmeklubb: Kjekstad

Re: Dagens impulskjøp - Cobra SZ

Post by ruber »

Høres bra ut. Lettspilte køller som samtidig kan vare en stund før lysten på oppgradering melder seg er akkurat hva jeg var ute etter:)
ruber
Rookie
Rookie
Posts: 11
Joined: 30 Jul 2012, 12:12
Hjemmeklubb: Kjekstad

Re: Dagens impulskjøp - Cobra SZ

Post by ruber »

Hadde en runde på Holtsmark i dag, og jerna var veldig bra. La på ca 30 m på lengden på de lange jerna når jeg hadde gode treff, og de gikk ofte i den retningen jeg ville... Kjempefornøyd:)
Nå er jeg på klubbhcp fortsatt, så det er vel egentlig ikke jerna det står på, men det er føles bra med et sett man kan "vokse" med.
Post Reply