Golfstoreeurope

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
radar1
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 263
Joined: 28 Apr 2011, 10:47

Re: Golfstoreeurope

Post by radar1 »

Noen som har dobbelsjekket om customfittingen som har blitt bestilt gjennom GSE har blitt gjort?
Kjell249
Rookie
Rookie
Posts: 26
Joined: 11 Jul 2012, 09:19

Re: Golfstoreeurope

Post by Kjell249 »

Jeg bestilte driver og 3 wood som hadde kuttet skaftlengde og dette stemte. Eller bestilte jeg et ping sett, og her er det ulike merker på køllen som viser lie vinkel og den stemmer i hvert fall:)
Pointmonaco
Forumvant
Forumvant
Posts: 66
Joined: 05 Oct 2011, 20:47
Hcp: 8

Re: Golfstoreeurope

Post by Pointmonaco »

Har også god erfaring med det. Tror grunnen til at det tar lang tid, er at de sender bestillingen videre til kølleprodusenten...og 4 uker etterpå så har du køllene... Tror ikke de gjør mye selv egentlig...
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Golfstoreeurope

Post by eivaan »

Pointmonaco wrote:Har også god erfaring med det. Tror grunnen til at det tar lang tid, er at de sender bestillingen videre til kølleprodusenten...og 4 uker etterpå så har du køllene... Tror ikke de gjør mye selv egentlig...
Fikk min custom bestilling etter 17 dager, alt i sin skjønneste orden. Lå sjekkliste fra Mizuno i eska, så det er nok riktig at produsentene gjør fittingen :)
User avatar
Xo1
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 104
Joined: 06 Apr 2011, 21:47
Hcp: 10.5
Hjemmeklubb: Miklagard GK
Has thanked: 2 times

Re: Golfstoreeurope

Post by Xo1 »

Bestilte custom Taylormade MB TP irons 4i til Pw, har målt lengde, Swingweight osv. Alt stemmer med Spec. som jeg bestilte etter. Det lå med papirer fra TM på hvordan køllene var satt opp, og dette stemte med virkeligheten. Køllene er dessuten fantastisk gode å spille med. Tok 15 dager fra bestilling til leveranse :-)
TaylorMade M3 Driver
TaylorMade M1 3 Wood
TaylorMade P730 3i - Pw
TaylorMade Milled Grind HI-TOE 52' 58' 64' Wedger
TaylorMade Ghost-Spider-Putter
Titleist PRO V1
Robban
Forumvant
Forumvant
Posts: 53
Joined: 24 Feb 2011, 08:41

Re: Golfstoreeurope

Post by Robban »

Noen som vet hvem som leverer for dem i Norge?

Er det Posten? Står at de er "forwarded to delivery depot" hos Worldwide Parsel Service.
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Golfstoreeurope

Post by eivaan »

Robban wrote:Noen som vet hvem som leverer for dem i Norge?

Er det Posten? Står at de er "forwarded to delivery depot" hos Worldwide Parsel Service.
Du får hentelapp fra posten, du må betale toll når du løser varene ut.
Robban
Forumvant
Forumvant
Posts: 53
Joined: 24 Feb 2011, 08:41

Re: Golfstoreeurope

Post by Robban »

eivaan wrote:
Robban wrote:Noen som vet hvem som leverer for dem i Norge?

Er det Posten? Står at de er "forwarded to delivery depot" hos Worldwide Parsel Service.
Du får hentelapp fra posten, du må betale toll når du løser varene ut.
Toll?
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Golfstoreeurope

Post by kevin »

moms tenker jeg
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Golfstoreeurope

Post by eivaan »

kevin wrote:moms tenker jeg

Ja, moms heter det...
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Golfstoreeurope

Post by eivaan »

Da var Mizuno mp h4 i 4 jern bestilt sammen med Mizuno r12 wedger i 52, 56, og 60 grader :) Var litt i tvil om skaft, men valgte KBS tout stiff mc white på alt siden resten av settet har dette...
Robban
Forumvant
Forumvant
Posts: 53
Joined: 24 Feb 2011, 08:41

Re: Golfstoreeurope

Post by Robban »

eivaan wrote:
Robban wrote:Noen som vet hvem som leverer for dem i Norge?

Er det Posten? Står at de er "forwarded to delivery depot" hos Worldwide Parsel Service.
Du får hentelapp fra posten, du må betale toll når du løser varene ut.
Henta køllene på posten i dag. MP 64 pluss en wedge. :D Måtte ikke betale noe som helst. :o

Jeg må si at det frister å bruke golfstoreeurope.com etter dette.

Alt så brillefint ut. Har ikke testet køllene enda, men de ser veldig fine ut. Fikk veldig samme følelsen som mp60. Den største forskjellen synsmessig var at de var tykkere i skaftefestet en mp60.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Golfstoreeurope

Post by furu »

Robban wrote:
eivaan wrote:
Robban wrote:Noen som vet hvem som leverer for dem i Norge?

Er det Posten? Står at de er "forwarded to delivery depot" hos Worldwide Parsel Service.
Du får hentelapp fra posten, du må betale toll når du løser varene ut.
Henta køllene på posten i dag. MP 64 pluss en wedge. :D Måtte ikke betale noe som helst. :o
Godt mulig at du slipper unna, har skjedd meg mange ganger. Men - noen ganger kommer regningen i posten etter et par uker ;)
Instagram @christianfuru
radar1
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 263
Joined: 28 Apr 2011, 10:47

Re: Golfstoreeurope

Post by radar1 »

eivaan wrote:Da var Mizuno mp h4 i 4 jern bestilt sammen med Mizuno r12 wedger i 52, 56, og 60 grader :) Var litt i tvil om skaft, men valgte KBS tout stiff mc white på alt siden resten av settet har dette...

Har du prøvd Mizuno fli-hi? hadde vært kult å høre hvordan H4 er i forhold. :)

Furu, vet du om H4 blir tilgjengelig i pw - 6 i Norge/europa? eller er Ebay veien å gå?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Golfstoreeurope

Post by furu »

H4 er i utgangspunktet kun tilgjengelig i 3-5i i Europa. Men - vi vet jo at noen butikker gjerne går andre veier for å få tak i ting. Jeg ser ikke bort fra at GSE får hele settet. Må innrømme at jeg ikke er 100% sikker på at H4 som helt sett er en god ide. Jeg tror combo er veien å gå hvis man vil ha H4 i de lengste. Mizuno tenker garantert slik siden de kjører skaftlengde som matcher jern, at de ikke kjører hybridskaft i H4 3-5i.
Instagram @christianfuru
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Golfstoreeurope

Post by eivaan »

radar1 wrote:
eivaan wrote:Da var Mizuno mp h4 i 4 jern bestilt sammen med Mizuno r12 wedger i 52, 56, og 60 grader :) Var litt i tvil om skaft, men valgte KBS tout stiff mc white på alt siden resten av settet har dette...

Har du prøvd Mizuno fli-hi? hadde vært kult å høre hvordan H4 er i forhold. :)

Furu, vet du om H4 blir tilgjengelig i pw - 6 i Norge/europa? eller er Ebay veien å gå?
Nei, har ikke prøvd denne type køller av noen slag, er spent på hvordan de er :)
Cato76
Rookie
Rookie
Posts: 1
Joined: 26 Nov 2012, 14:46

Re: Golfstoreeurope

Post by Cato76 »

Jeg må si at jeg ikke er fornøyd med Golfstore i denne omgang! Jeg har gjort noen bestillinger tidligere hvor det har tatt mellom 3-6 uker før jeg har mottatt varene.
Men nå bestilte jeg custom made driver (Tylor Made - RocketBallz http://www.golfstoreeurope.com/Kits.aspx?ModelID=3541) Bestilte 28. september og har ennå ikke mottatt denne :evil: Jeg har purret via mail 3-4 ganger hvor jeg fikk unnskyldninger og lovnader om at de skulle sende snarest, men har fortsatt ikke mottatt... Har sendt 2 mailer den siste tiden som jeg ikke har fått tilbakemeldinger på.............. :evil: :evil: :evil:

Noen andre som har opplevd lignende? :?:
Pepto
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 22 Feb 2012, 07:40

Re: Golfstoreeurope

Post by Pepto »

Jeg er helt ok fornøyd med GSE. Har bestilt litt der i ett par omganger (Titleist MB 712 og andre gang bag,tralle og baller)
Tok fort en måned med levering, ikke noe jeg ikke takler.

Tenkte jeg skulle bestille meg en titleist 913 d2 i løpet av vinteren. Tenkte jeg skulle foreta bestillingene "off season", da er ikke leveringstid noe krise om det tar 10 dager eller 2mnd for min del.

All in all nøgd med dem.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Golfstoreeurope

Post by furu »

Cato76 wrote:Jeg må si at jeg ikke er fornøyd med Golfstore i denne omgang! Jeg har gjort noen bestillinger tidligere hvor det har tatt mellom 3-6 uker før jeg har mottatt varene.
Men nå bestilte jeg custom made driver (Tylor Made - RocketBallz http://www.golfstoreeurope.com/Kits.aspx?ModelID=3541) Bestilte 28. september og har ennå ikke mottatt denne :evil: Jeg har purret via mail 3-4 ganger hvor jeg fikk unnskyldninger og lovnader om at de skulle sende snarest, men har fortsatt ikke mottatt... Har sendt 2 mailer den siste tiden som jeg ikke har fått tilbakemeldinger på.............. :evil: :evil: :evil:

Noen andre som har opplevd lignende? :?:
Skjedd noe mer i saken din? Det er ikke vanlig at de ikke gir tilbakemeldinger. De er seriøse men har ikke helt kontroll på varelageret sitt.
Instagram @christianfuru
lrobo
Rookie
Rookie
Posts: 4
Joined: 27 Sep 2012, 13:23
Hcp: 16,4
Hjemmeklubb: Moss & Rygge GK

Re: Golfstoreeurope

Post by lrobo »

Jeg har også en ordre inne hos GSE, bestilt 23.09.12 (Callaway Aqua Dry trallebag).

Purret 15.10.12 og fikk svar samme dag at bag'en ikke var på lager, men var ventet inn samme uke.
22.10.12 ser jeg at bag'en nå er merket som Discontinued på websidene deres, sender en mail om dette
og får svar dagen etter at bag'en ikke er å få tak i, men at jeg kan få et annet produkt eller pengene tilbake.

Gir beskjed om at jeg ønsker en annen bag og vi blir enige om pris (denne var noe dyrere enn opprinnelig bag
og vi blir enige om å møtes på halvveien når det gjelder differansen). 20.11.12 får jeg beskjed om at det
tar litt tid å få tak i den nye bag'en og at det vil ta 5-7 arbeidsdager før denne ankommer GSE.
Fikk en ny mail 26.11.12 om at jeg skulle bli holdt oppdatert om status.

Så er 2 ting som GSE sliter med, lagerbeholdning stemmer ikke alltid overens med det som står på websiden
samt kommunikasjon med kundene sine. Det gjør meg ikke noe å vente på varen når den ikke er inne, men når de bruker
2-3 dager på å svare på mail (det ble sendt en del flere mail enn det som er referert til i avsnittet over,
noen av mailene fikk jeg heller ikke svar på) samt at svarene er vage eller missledende så merker jeg at jeg blir irritert.

Det positive er at de er billige på pris og har gratis frakt, men hvor mye er dette verdt når det tar år og dag å motta varen...

Nå gjør det ikke så mye å måtte vente akkurat nå i og med at sesongen er ferdig, men jeg frykter at jeg får en ny beskjed
om én ukes tid om at den andre bag'en heller ikke er å få tak i...
Post Reply