officegolfshop

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
Larsen
Rookie
Rookie
Posts: 12
Joined: 08 Mar 2013, 16:29
Hcp: 19

officegolfshop

Post by Larsen »

Hei! Jeg har leitet lenge etter et bra jernsett, men har ikke hatt noe interesse å svi av så vanvittig med penger på det. Jeg har funnet Titleist AP2 jernsettet, men det er ekstremt dyrt i Norge, til og med på tgw.com er det ganske dyrt.

Men så fant eg officegolfshop.com, der koster det kun $380 (2166 KR) - http://www.officegolfshop.com/Titleist- ... s-216.html

Noe som er ekstremt billig, så jeg lurer på, er det noen som har erfaring fra denne siden? Hvorfor er det så ekstremt billigere her? Jeg liker ikke å bestille fra ei side jeg ikke vet noe om, vertfall ikke når det er så billig.

Takker for svar! :D
I baggen:
Mizuno JPX 825 Driver 10,5 loft
Cobra Amp Cell 3-4 Fairwaywood
Mizuno JPX 825 Hybrid
Mizuno JPX 825 Pro PW-4
Callaway Mack Daddy 2 - 50, 56 (Tour Grind) og 60 grader
Odyssey Metal-X #1 putter
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: officegolfshop

Post by Yorkie »

Har ingen erfaring men, jeg hadde styrt unna. Ekstremt billig, de sender gratis i hele verden, kun kontakt via epost, ingen telefonummer eller adresse til selskapet. Hmmm
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: officegolfshop

Post by furu »

Absolutt 100% garantert falske køller. Det er umulig å selge dem til den prisen.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Instagram @christianfuru
User avatar
Larsen
Rookie
Rookie
Posts: 12
Joined: 08 Mar 2013, 16:29
Hcp: 19

Re: officegolfshop

Post by Larsen »

Okei, men da dropper jeg den siden. Takk for hjelpen. Men vist det er noen med erfaring eller annet fra denne siden, så gjerne del det her :)
I baggen:
Mizuno JPX 825 Driver 10,5 loft
Cobra Amp Cell 3-4 Fairwaywood
Mizuno JPX 825 Hybrid
Mizuno JPX 825 Pro PW-4
Callaway Mack Daddy 2 - 50, 56 (Tour Grind) og 60 grader
Odyssey Metal-X #1 putter
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: officegolfshop

Post by Fairway »

http://www.golfstoreeurope.com/Kits.aspx?ModelID=1149

Blir vel det billigste du kan forvente. Gratis frakt ved kjøp over 2000 kr så pålegger du bare 25% MOMS på kjøpesum+ fortollingsgebyr på ca. 150 kr.(ca..5305 kr)

Frakt og leveringstid er jo veldig varierende på denne butikken så om det haster må du nesten forsikre deg at det ikke blir for lang ventetid.
Vet at det tar lengre tid hvis en velger å ha noe custom fit på det en bestiller.

Ville også tatt en tur inn hos xxl og gmax. kanksje de har et usolgt parti av AP2 inne fra ifjor som de har på tilbud før sesongen begynner..
tilskuer
Forumvant
Forumvant
Posts: 79
Joined: 08 Apr 2011, 16:00

Re: officegolfshop

Post by tilskuer »

I tillegg til at prisene er "farlig" lave, er også den dårlige engelsken et klart tegn på at siden egentlig ikke har adresse USA.
Golfstoreeurope er som regel billigst, bare du har god tid.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: officegolfshop

Post by furu »

Spørs hva du skal kjøpe. Utgåtte modeller - ebay. Helt klart. Jeg kjøpte f.eks. en Odyssey Flip Face for $86 + frakt. Den kostet da 2.195,- hos GSE.

Piratbutikkene er egentlig lett å avsløre. For godt til å være sant? Da er det akkurat det.
Instagram @christianfuru
User avatar
Larsen
Rookie
Rookie
Posts: 12
Joined: 08 Mar 2013, 16:29
Hcp: 19

Re: officegolfshop

Post by Larsen »

Var mye bra på golfstoreeurope, har funnet to sett der som kan fungere bra for meg. Så takk for alle tipsene :)
I baggen:
Mizuno JPX 825 Driver 10,5 loft
Cobra Amp Cell 3-4 Fairwaywood
Mizuno JPX 825 Hybrid
Mizuno JPX 825 Pro PW-4
Callaway Mack Daddy 2 - 50, 56 (Tour Grind) og 60 grader
Odyssey Metal-X #1 putter
Post Reply