Messe på Fornebu

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
User avatar
Rotten
Legende
Legende
Posts: 649
Joined: 20 May 2012, 22:54
Hcp: Synkende
Hjemmeklubb: Haga
Location: Oslo
Been thanked: 3 times

Re: Messe på Fornebu

Post by Rotten »

Har vært på messen på FIGC de siste årene, i år gadd jeg rett og slett ikke. Synes faktisk den messen er utrolig dårlig. Kjekt å få se det nye utstyret og prøve det, men alt virker veldig uinsirert. Også dårlige tilbud, synes nå jeg.
Håper de kan gjøre grep slik at det blir bedre i årene fremover.
Titleist 915 D3; 9,5*
Titleist 917F 15*
Titleist 816H2 21*
Cleveland 588; 52*, 56*, 60*
Titleist AP2 4-P, True temper AMT tour white S300
Nike Origin B2-01
Pan
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 131
Joined: 23 Nov 2010, 19:59
Hcp: 22,1
Hjemmeklubb: Meland GK
Location: Nordhordaland

Re: Messe på Fornebu

Post by Pan »

Er glad at eg har online.golf og Bergen Golfsenter i nærheten,messe rabatt hele året og god service anbefales
HC start 2012 35,5 nå 22,5 Målseting 2012 HC 21 endte på 22,1
Callaway Razr Fit
Titleist AP1 712 PW-4
Taylor Made RBZ 5 W
Ping G20 5 hybrid + 5 Callaway Razr 5HL hybrid
Titleist Vokey 50 + 56+60 Scotty Cameron Studio Select
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Messe på Fornebu

Post by furu »

Blir "Bergensmesse" 15-16.mars, altså neste uke. Jeg skal legge ut mer info når jeg får fra BGS. Kommer trolig representanter fra Nike, Callaway, Cobra Puma, Titleist og TaylorMade. Og kanskje Ping. Fullt hus :)
Instagram @christianfuru
radar1
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 263
Joined: 28 Apr 2011, 10:47

Re: Messe på Fornebu

Post by radar1 »

Var også på messa i dag. Enig i at det var litt så som så.. og skuffa over messetilbudet på 10%. Rart de ikke fyller på med stasj! hansker, baller, håndklær osv osv . Det kunne de sikkert solgt en del av. Høydepunktet var titleist hybridene, Scotty og TM RB Tour jerna og R1 :) og en glipp av Ping reppen som skulle finne ut hvor mye de tok for C-Taper skaft. Innpris 130 og ut 255..
Fikk også tittet på Nike Covert jerna Kaffekannen testet. Oi det var stygge!!! Skjønner ikke hva Nike tenkte der.
goffy
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 174
Joined: 28 Apr 2011, 13:37

Re: Messe på Fornebu

Post by goffy »

radar1 wrote:Var også på messa i dag. Enig i at det var litt så som så.. og skuffa over messetilbudet på 10%. Rart de ikke fyller på med stasj! hansker, baller, håndklær osv osv . Det kunne de sikkert solgt en del av. Høydepunktet var titleist hybridene, Scotty og TM RB Tour jerna og R1 :) og en glipp av Ping reppen som skulle finne ut hvor mye de tok for C-Taper skaft. Innpris 130 og ut 255..
Fikk også tittet på Nike Covert jerna Kaffekannen testet. Oi det var stygge!!! Skjønner ikke hva Nike tenkte der.
TM RB Tour jerna var fete! Jeg testet det som var å teste av jern men disse kom helt klart best ut når det gjelder look og feel.

Jeg synes at det er ræva at de ikke benytter muligheten med å fylle opp med tilbud, reklamere på forhånd og lage litt ståk rundt en demo messe.
Men de tjener kanskje bra nok med gryn ute på Fornebu så de trenger ikke gjøre noe stort ut av det...
Post Reply