Golfstoreeurope

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Pepto
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 22 Feb 2012, 07:40

Re: Golfstoreeurope

Post by Pepto »

eivaan wrote:Slutt å klag...dere har jo eget politisk parti....
Så det er derfor jeg har høne altså...
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Golfstoreeurope

Post by veggiss »

Pepto wrote:Vi keivhendte er neglisjert i alle ledd i samfunnet, vi dør tidligere, mindre tilgjengelig golfutstyr så har vi i tillegg ikke venstrekjøring på norske veier.
Darwinisme i praksis ;)
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Robban
Forumvant
Forumvant
Posts: 53
Joined: 24 Feb 2011, 08:41

Re: Golfstoreeurope

Post by Robban »

Robban wrote:Jeg har lagt inn ny ordre på Titleist 913 Driver og hybrid. Custom fitted. Spend på hva som kommer først. Køllene eller plussgradene.
De som tippet plussgrader, fikk rett:-) Pengene ble trukket fra konto dagen etter.

Det står fortsatt-
"Your Order Is Currently Being Processed By Our Warehouse Staff. Please Note: If Your Order Is For Custom Fit Clubs This Will Take Approx 10 Working Days + Delivery. "

Jeg kommer vel til å sende dem en mail om jeg ikke hører noe før helga. Tre og en halv uker nå. men forsåvidt bare ca 15 working days.
LangJakke
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 173
Joined: 20 Feb 2012, 22:59
Hcp: 33

Re: Golfstoreeurope

Post by LangJakke »

Har satt opp en bestilling på GSE på fredagskvelden. Alt var In Stock. Var på ganske mye forskjellig bla. 2 bagger, capser, pegger, hansker og baller. Nå står hele 4 av disse varelinjene som Not in stock. Bør jeg frykte det verste, eller kan jeg regne med at disse er reservert i lager til meg?
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Golfstoreeurope

Post by sumo »

langjakke: frykt det verste :lol:
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
LangJakke
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 173
Joined: 20 Feb 2012, 22:59
Hcp: 33

Re: Golfstoreeurope

Post by LangJakke »

:cry:
Har sendt avgårde en hyggelig forespørsel på mail. Heldigvis bare noen enkle varelinjer som står Not in stock... Men, har jo forstått at ingenting er enkelt for GSE. De svarte raskt sist gang jeg sendte en mail, det var før jeg skulle handle. Får se om de svarer like bra og raskt denne gangen, etter at pengene er betalt!
Sharky
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 198
Joined: 27 Oct 2011, 11:36
Hcp: 6,2
Hjemmeklubb: Jæren GK

Re: Golfstoreeurope

Post by Sharky »

LangJakke wrote:Har satt opp en bestilling på GSE på fredagskvelden. Alt var In Stock. Var på ganske mye forskjellig bla. 2 bagger, capser, pegger, hansker og baller. Nå står hele 4 av disse varelinjene som Not in stock. Bør jeg frykte det verste, eller kan jeg regne med at disse er reservert i lager til meg?

Samme problem her også. Jeg tok dog kontakt bare får dager etter jeg bestilte varene siden jeg la merke til at statusen på varene begynte å endre seg etter jeg hadde bestilt. Jeg spurte med en gang om jeg kunne få en status på hvilke varer som ikke var på lager, da jeg ikke var interessert i å vente i 1 måned før varene ble sendt

4 purremail og nesten 1 måned senere ble varene sendt. Har fått mail som bekrefter at alle varene i ordren min har blitt sendt. Så mulig de faktisk venter med å svare folk på mail bare for å slippe å endre ordrene? og istedenfor vente til alt er på lager og "late" som ingenting? :P
"The more i practice, the luckier i get"
LangJakke
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 173
Joined: 20 Feb 2012, 22:59
Hcp: 33

Re: Golfstoreeurope

Post by LangJakke »

Jaja... Billig er det hvertfall. Vet jo fra andre hvordan bestilling fra denne butikken er, så vet jo hvilke sjanser en tar med å bestille herfra. Allikevel kjedelig!

Sent from my U9200 using Tapatalk 2
LangJakke
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 173
Joined: 20 Feb 2012, 22:59
Hcp: 33

Re: Golfstoreeurope

Post by LangJakke »

Fikk idag, etter tre mailforespørsler, svar fra GSE. Hadde kommet med forslag om å endre varelinjene som de ikke hadde på lager og idag kom beskjeden om at de gjorde det og sendte avgårde varene, skulle til og med sende en mail imorgen med oppdatering!!! Hadde selvsagt ikke så mange dusin med WS dx2 dameballer som jeg hadde bestilt, men skulle få refusjon for dette. De har fått inn årets utgave av denne ballen og en vanlig nettbutikk ville vel kanskje slengt med noen av disse istedenfor, men ikke GSE.
Sharky
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 198
Joined: 27 Oct 2011, 11:36
Hcp: 6,2
Hjemmeklubb: Jæren GK

Re: Golfstoreeurope

Post by Sharky »

men det er jo fortsatt en grunn til at vi er "dumme" nok til å bestille fra GSE gang på gang :P

Det tok nesten 1 måned fra jeg bestilte til varene ble sendt sendt, men nå er dem endelig kommet frem til postkontoret. Kom inn till tollen i går rundt 13.30 og var framme på mitt lokale postkontor kl 10.30 i dag. Passet veldig bra da jeg reiser til Scotland i morgen for å spille :)
"The more i practice, the luckier i get"
LangJakke
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 173
Joined: 20 Feb 2012, 22:59
Hcp: 33

Re: Golfstoreeurope

Post by LangJakke »

Pakken ble som de lovte sendt dagen etter! Fikk til og med en mail påfølgende dag om at alt var i orden! Tok så to dager til før jeg fikk mail om at pengene skulle være tilbakeført, og pengene kom idag på konto! Mye utropstegn her nå, men med tanke på at jeg måtte purre fire ganger på mail før jeg fikk svar, så gikk plutselig alt så mye bedre. Ser på pakkesporingen at det står forwarded for export 27/4, så da går det vel trolig ikke ann å spore pakken før den dukker opp...
Robban
Forumvant
Forumvant
Posts: 53
Joined: 24 Feb 2011, 08:41

Re: Golfstoreeurope

Post by Robban »

Robban wrote:Jeg har lagt inn ny ordre på Titleist 913 Driver og hybrid. Custom fitted. Spend på hva som kommer først. Køllene eller plussgradene.
Plussgradene kom først ja.

Men køllener er på plass nå. Tok ca 4 uker, noe som er ok siden påsken også var midt oppi dette.

Men skjedde noe rart når de skulle leveres. Postmannen var innom med dem på døra, men ville ikke gi dem til samboeren. Bare til meg. Han tok dem derfor med seg på postkontoret. Jeg dro deretter på postkontoret og hentet dem. Betalte ingenting, siden alt skal være oppgjort.

Så fikk jeg pakkelappen og der sto det at jeg skulle betale 1006 kroner i mva ved utlevering. Så skjedde jo ikke, og jeg trodde vel at jeg hadde betalt alt som skulle betales??

Når jeg tenker meg om, tror jeg det samme skjedde sist jeg bestilte der. Også da betalte jeg ingenting på postkontoret.
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Golfstoreeurope

Post by veggiss »

Du kan få regning på det i etterkant, så ikke blås alt på skumpa enda ;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
TinCup
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 410
Joined: 29 Mar 2010, 17:18
Hcp: 4,3

Re: Golfstoreeurope

Post by TinCup »

Bestilte noen køller og annet stæsj fra GSE den 9. april. Fikk bekreftelse på at ting var sendt den 30. april. Er det noen som har formening om hvor lang tid det tar ca. fra pakken er sendt til den ligger på et postkontor nær deg? Reiser en tur til Sverige kommende onsdag. Lever i håpet om å ha nye jern med på den turen :-)
yuran
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 367
Joined: 30 Jun 2012, 00:52
Hcp: 12,x
Hjemmeklubb: Grønmo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Golfstoreeurope

Post by yuran »

Du har dem før det :)
Sir Slice-a-Lot

Cobra Fly Z
Bridgestone J40 DPC 4-PW
TM M2 3W
TM M2 5W
Bridgestone 3H
Bridgestone J40 50/54/58
Bridgestone True Balance TD-03
User avatar
Hagean
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 253
Joined: 07 Jul 2012, 01:40
Hjemmeklubb: Atlungstad Gk, Mjøsen GK
Location: Kristiansand

Re: Golfstoreeurope

Post by Hagean »

Er nok fremme innen en uke når de først er sendt ja :)
TinCup
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 410
Joined: 29 Mar 2010, 17:18
Hcp: 4,3

Re: Golfstoreeurope

Post by TinCup »

Da fortsetter jeg å leve i håpet! Takk for svar :-)
LangJakke
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 173
Joined: 20 Feb 2012, 22:59
Hcp: 33

Re: Golfstoreeurope

Post by LangJakke »

Fikk ei pakke sendt onsdag 24. april. Ikke fått den enda. Siste som står er: 30-04-2013 13:20 Delivery Agent - OSLO - PTT Forwarded to delivery depot

Bor på sørlandet, så har sikkert en dag mer transport enn om den skulle til østlandet. Satser på at den er her imorgen. Vet ikke om den kan spores noe videre..?
yuran
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 367
Joined: 30 Jun 2012, 00:52
Hcp: 12,x
Hjemmeklubb: Grønmo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Golfstoreeurope

Post by yuran »

Er det informasjonen du får på posten.no?
Sir Slice-a-Lot

Cobra Fly Z
Bridgestone J40 DPC 4-PW
TM M2 3W
TM M2 5W
Bridgestone 3H
Bridgestone J40 50/54/58
Bridgestone True Balance TD-03
LangJakke
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 173
Joined: 20 Feb 2012, 22:59
Hcp: 33

Re: Golfstoreeurope

Post by LangJakke »

Nei, fra sporingsnummeret du finner på din ordre ved innlogging på golfstoreeurope. Selskapet som sender pakken er parcelforce.com, bare å sette inn pakkenummeret der og søke den opp.

Ser at en kan søke den opp på posten.no også. Pakken min kommer imorgen :-D
Post Reply