Registrere singlespill i Golfbox

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Fossi
Forumvant
Forumvant
Posts: 59
Joined: 11 Sep 2013, 17:06
Hjemmeklubb: Byneset Golfklubb
Location: Trondheim

Registrere singlespill i Golfbox

Post by Fossi »

Jeg regner med at dette har vært oppe til diskusjon tidligere, men jeg fant ikke noen tråd om det i farten.
Jeg spiller mye alene og får da ikke registrer scoren min Golfbox. Er det noen måte jeg kan få inn scoren min på slik at jeg kan føre litt statistikk over det hele? Det er greit at jeg ikke kan spille meg ned i HC når jeg spiller alene, men det hadde vært fint å registrert scoren. Når jeg prøver å gjøre dette i Golfbox så kommer det bare opp at jeg må benytte meg av markør. Noen tips?
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Registrere singlespill i Golfbox

Post by kevin »

Om du tar vekk krysset for "handicaptellende selskapsrunde", må du fortsatt legge inn markør?

Evt kan du vel krysse for medlemsnummer ukjent, og bare skrive inn et navn/klubb. "Anonym/Anonym gk" :)
Fossi
Forumvant
Forumvant
Posts: 59
Joined: 11 Sep 2013, 17:06
Hjemmeklubb: Byneset Golfklubb
Location: Trondheim

Re: Registrere singlespill i Golfbox

Post by Fossi »

Selv når jeg tar bort krysset for HC-tellende runde så nekter Golfbox meg å legge inn score. Jeg har ikke prøvd med Anonym/Anonym GK. Jeg har kompiser som har sagt at jeg kan legge de inn som markør okke som, men jeg føler det og blir feil. Det burde da være muligheter for å registrere en runde man har gått alene sånn at man kan se hvordan man har spilt i løpet av året for eksempel. De fleste jeg kjenner spiller en del runder alene i løpet av sesongen så dette kan ikke være noe ukjent problem.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Registrere singlespill i Golfbox

Post by kevin »

Da vet jeg ikke. Legger aldri inn runder hvor jeg ikke har markør. Legger rundene mine i andre systemer generelt, for statistikk osv. Golfbox for hcp regulering

Evt send en mail og spør. Både Golfbox og NGF har IT-support
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Registrere singlespill i Golfbox

Post by Keyser »

Før kunne man legge seg selv inn som markør i Golfbox :-)
Ellers er det en mengde sider og apper som er bedre til å lagre runder og få frem statistikk, feks scangolf.no, golfshot, gobogey osv
</Keyser>
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Registrere singlespill i Golfbox

Post by Grønne greener »

Jeg legger rundene mine inn på scangolf.no
De som jeg husker, ihvertfall :-)
Post Reply