Golfbutikk i Mallaga?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
heimsol
Rookie
Rookie
Posts: 9
Joined: 09 Jun 2013, 22:07

Golfbutikk i Mallaga?

Post by heimsol »

Hei

Jeg og en kompis skal golfe i Mallaga området.
Dessverre så har ikke jeg jern, men skal kjøpe.

Spørsmålet er om det er rimeligere å kjøpe i Mallaga, og i såfall hvor?
Vi har leiebil og gps....jeg slipper jo å stresse med det i Norge + betale for frakt til Spania.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Golfbutikk i Mallaga?

Post by furu »

Sikkert noen som kan komme med konkrete anbefalinger, men min generelle erfaring er at golfkøller koster det samme i Spania og Portugal som i Norge. I Europa er det vel strengt tatt bare UK som er rimeligere, ikke i alle tilfeller der heller.

Hvis du skal ha jernsett nå ville jeg sett på golfshopen.no og onlinegolf.no. Rocketbladez til 2995,-. G25 til 2900,-. AMP Cell 2995,-.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17371
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Golfbutikk i Mallaga?

Post by kevin »

Enig med Furu ang priser i Spania. Tipper du gjør minst like bra kjøp her hjemme. Har vært innom et par golfbutikker, men det er for lenge siden at jeg husker hvor de var. Den ene var denne, tror jeg http://www.sunshine-golf.co.uk/golf-store/location.asp
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Golfbutikk i Mallaga?

Post by Yorkie »

En ting er jo prisene, en annen og kanskje viktigere ting er utvalget. Har vært innom mange sjapper i området der, og det er mest klær. De har gjerne noen køller også, men det er i beste fall standardutvalg, eg. Calla, Ping osv med basis skaft, og endel merker som er populære ellers i europa, Hippo, Benross osv.

Er nok bedre å satse på en hjemlig golfsjappe som har noe kompetanse og betale de hundrelappene mer
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply