Norsk Golf 2014

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Norsk Golf 2014

Post by furu »

Fikk faktisk melding nå sent i kveld at alt skal være i orden. Hjelper av og til å sende mailer uten å mase. Bare snakke om noe annet slik at hjernen deres blir minnet på hvem du er og hva de skulle gjøre.
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Norsk Golf 2014

Post by Kaffekannen »

Hmm, er jeg også sær da?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Norsk Golf 2014

Post by furu »

Ja!
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Norsk Golf 2014

Post by furu »

Vanvittig stresset :D Avreise onsdag. To golfbager på 21 kilo. Fikk heldigvis tilsendt rimelig reisetrekk fra Royal Golf for å skrive om det. Passet bra :) Får kjørt seg skikkelig på denne turen så får vi se om det holder.

Ser ut til at vi må forflytte oss til rangen på Amendoeira (Faldo/O'Connor) av praktiske hensyn. Går for mye tid å kjøre til Victoria når danskene ble innlosjert på Amendoeira. Og tid er noe vi ikke har overflod av. Regnet på det og vi trenger 3-4 timer bare med drivere. Hysterisk mye køller vi skal gjennom.

Skal legge ut noen tilstandsrapporter på bloggen.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Norsk Golf 2014

Post by furu »

Vi hadde med 23 jerntyper på rangen. Tjuetre. Det var helt vanvittig slitsomt samtidig som det var artig.

Vi har fått en pro til å slå ekte baller på Trackman for å finne ut om forskjellen på spinn, lengde og ballbane er så stor. Fikk et par overraskelser.

En av driverne fikk vi aldri testet. Den knakk på første svingen! I baksvingen, til alt overmål.

Alltid artig når vi er fire mennesker som skal sammenligne notater og meninger. Skjemaene med tilbakemeldinger var morsom lesning.

Testens overdrivelse - Cobra Puma som sendte 5 - fem - kartonger med køller. Blant annet tre wedger i lefty og alle drivere i alle farger med alle skaft. Tror de sendte like mange drivere som alle andre til sammen.

Jeg har omtrent 110 golfkøller stående i leiligheten her nede. Krysser fingrene for at jeg skal få sendt dem i retur med DHL slik at jeg slipper å kjøpe ekstra billett på flyet tilbake.
Instagram @christianfuru
TomShanks
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 193
Joined: 10 Apr 2011, 17:05
Has thanked: 2 times

Re: Norsk Golf 2014

Post by TomShanks »

Er det nytt design på Norsk Golf Furu? Årets første blad så veldig pent ut Furu, utstyrssidene så også veldig mye bedre ut!
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Norsk Golf 2014

Post by Yorkie »

Fin tegning var det og :D
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Norsk Golf 2014

Post by furu »

Ja, vi har fått ny designer :D Vi jobber faktisk veldig mye med å finne vår stil. Det har utrolig mye å si for bladet. Farger. Hvordan vi bruker bilder og hvilke bilder vi bruker. Tror det blir et mye bedre produkt i år.

#2 blir utfordrende. 22 sider utstyr - historisk antall sider faktisk. Ingen store tester, bare gruppetestene jeg gjorde sammen med Dansk Golf. Og et par småtester som Big Bertha Alpha Gravity Core. Jeg ønsket å ha med annet innhold også men det ble ikke plass. 1/3 av bladet er tross alt utstyr i #2.

Takker for tilbakemeldingene - både design og tegningen :lol:
Instagram @christianfuru
Post Reply