Garmin S1, S2, S3 eller S4?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
AndersBj
Rookie
Rookie
Posts: 17
Joined: 30 Jun 2011, 21:57
Hcp: 8
Hjemmeklubb: Miklagard

Garmin S1, S2, S3 eller S4?

Post by AndersBj »

Hvis man kun er opptatt av lengder (forkant, midten og bakkant av green), er det noe poeng å kjøpe en av de nyere modellene eller duger S1 da? Sett på S1 og S3, fordelen til S3 er at den ikke ser så klumpete ut, bedre å spille med kanskje?

Mvh Anders
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Garmin S1, S2, S3 eller S4?

Post by furu »

S4 er ikke noe vits med mindre du vil ha oppdateringer fra mobilen på håndleddet.

S1 kan kun brukes på baner i en sone, i vårt tilfelle Europa. Hvis det skulle ha noen betydning for deg. Jeg er usikker på om det i det hele tatt er mulig å oppdatere banene på den.

S3 har fin profil/form, men det er ikke så voldsomt stor forskjell i praksis. Den er min favoritt fordi du kan lagre egne punkt på hvert hull og touchskjermen er god.
Instagram @christianfuru
User avatar
Aquile
Rookie
Rookie
Posts: 39
Joined: 20 May 2013, 01:36

Re: Garmin S1, S2, S3 eller S4?

Post by Aquile »

Har selv S3 og er fornøyd med den. Batteritikapasiteten er dog begrenset - må lades etter hver runde. S4 skal visstnok holde lengre. Kanskje ikke det største problemet, men om man har tenkt å gå et par runder på rappen så blir det uten klokke på runde to med S3.
Titleist Driver
Titleist 4-PW
TM M2 5 Wood
Callaway Hybrid
Wokey 50/56/60
Odyssey Metal-X Milled #7
raysv
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 335
Joined: 17 Apr 2013, 19:05
Hcp: 21,9
Hjemmeklubb: Hauger

Re: Garmin S1, S2, S3 eller S4?

Post by raysv »

Har S3 selv, og må vel innrømme at den eneste funksjonen jeg faktisk bruker er lengde sjekk sjekk til green så hadde fint klart meg med S1, men syntes S3 ser bedre ut :)
Driver: Ping G30 11 reg.
Woods: Ping G30 5w
Hybrids: Ping G30 4h
Irons: Cobra F7 One 5-GW
Wedges: Cleveland 588 reg 56, Cleveland RTX 588 60
Putter: Odyssey Versa Tank 2ball
Post Reply