Elektrisk golf tralle

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Birnando
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 156
Joined: 05 Jun 2009, 22:34
Hcp: 10.0
Hjemmeklubb: Hauger

Re: Elektrisk golf tralle

Post by Birnando »

veggiss wrote:Du tar feil. Vidar i Asker har brukt sin i årevis, og den er langt fra lett å gå. Han er en "voksen" mann også ;)
Det er imponerende!
Nå er jeg vel ikke moden for tjukkholmen heller, men 197cm i lengden gjør jo ting med vekta uansett...
Denne må altså prøves!
Ping G400 driver
Mizuno MP-H5, 2i-5i
Mizuno JPX-850 forged, 6i-pw
Mizuno MP-T5, 50-54-58
Scotty Cameron Studio Select newport 2
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Elektrisk golf tralle

Post by GunnarBull »

Birnando wrote:
Gokartgolf wrote:Hei, har brukt en enkel og morsom elektrisk golftralle et års tid.
Anbefaler varmt å prøve denne.
Se http://www.Gokartgolf.no
Fruen kjøpte denne her i August.
Funka fint, og med rosa detaljer så var hun solgt:)
Til opplysning så har jeg skaffet meg denne selv, i første omgang en ukes lån før jeg bestemmer meg. Brukte den på Miklagard i dag, og jeg er relativt fornøyd. Da jeg har hatt tre elektiske traller fra før, har jeg etterhvert blitt veldig klar over hva som funker. For meg, ihvertfall. Og det viktigste er at trallen skal være så enkel å bruke at du ikke trenger å fokusere på den mer enn absolutt nødvendig.

På Go Kart ligger gassen i håndtaket. Når du trykker på håndtaket, begynner trallen å gå i det tempoet du trykker. Når du holder igjen, bremser den, og når du stopper så stopper den. Den skal altså føles omtrent som å gå med en vanlig tralle, forutenom at du ikke trenger å bruke energi på å skyve den fremover.

Brukte den som sagt for første gang i dag, og er nesten overbevist. Usikkerheten består av to ting. For det første så går trallen raskere når jeg svinger til høyre. Det er fordi jeg - med manuell tralle - bruker tommelen til å trykke med. Her vil trallen oppfatte det som å gi gass, så det må jeg venne meg til å gjøre på en annen måte. Burde ikke være noe problem.

For det andre er jeg usikker på hvor godt mekanismen vil fungere over flere år. Hvis det er noen der ute som har brukt en slik tralle i lengre tid, hadde det vært fint å få høre deres erfaringer.
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Elektrisk golf tralle

Post by GunnarBull »

Har i dag brukt GoKart fot tredje gang, og jeg liker den bedre og bedre. Den finnes ikke fancy, men er veldig grei å bruke og skaper lite irritasjon i forhold til de andre eltrallene jeg har hatt. Betaler den i morgen!
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
Post Reply