Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Shankduff
Rookie
Rookie
Posts: 29
Joined: 31 Jul 2015, 19:13

Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by Shankduff »

Vil gjerne dele mine og en kamerats erfaringer med Skypro swing trainer. Jeg kjøpte en som delvis fungerte en noen ganger, men måtte restartes med jevne mellomrom og som bare registrerte noen svinger før den tok seg en pause. Etter noen gangers bruk registrerer den nå INGEN svinger og fungerer nå kun som en kloss du kan ha hengende på kølla du bruker, noe jeg aldri har savnet, ekstra plastdings hengende på kølla.

Har vært i dialog med support hos leverandør, men etter å ha bekreftet at: " ja, jeg har resatt boksen, ja jeg har ladet den på nytt, ja jeg har reinstallert appen, ja jeg har registrert enheten, ja jeg har prøvd flere tlf, nettbrett med samme resultat, ville de ikke lenger kommunisere med meg pr. Supportchat. De ba meg ringe "tollfree" 800 nummer i England som neppe er særlig tollfree med mobil. Ingen mulighet for å få løst dette via mail eller andre måter tydeligvis.

Kamerats erfaringer:
Den første enheten dukket aldri opp som enhet på listen på noen av de fire enhetene vi prøvde og det var litt jobb å få byttet denne, selvfølgelig etter samme prosedyre med : " ja, ladet, ja, resatt, ja reinstallert, osv. Etter en stund dukket erstatningen opp, og den fungerte som min første, dog akkurat like ustabilt. På første tur på rangen duffet han en ball og da gikk hele dritten fullstendig i oppløsning, delene sprutet og han sto igjen med jern-femmeren med braketten på og deler spredt utover. Han har nå bestemt seg for å ikke bruke mer tid på dette og glemme pengene, og jeg er like ved å ta samme beslutning, men helvete heller. Ganske provoserende å se at det man kan google seg fram til om dette produktet virker tllitvekkende og positivt, og linja produsenten legger seg på for å slippe å ordne opp.

Bare et innspill til dere golfere som kan spare dere for irritasjon, frustrasjon og et par tusen kroner.
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by liverglimt »

Jeg har mye av samme erfaring.

Tenkte å leie den ut, men det kan jeg glemme.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by kevin »

bra og viktig feedback :)
Jumper
Legende
Legende
Posts: 596
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 127 times
Been thanked: 160 times

Re: Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by Jumper »

Jeg testet Furu sin en stund, og den fungerte utmerket. Alle slag registrert, og det satt godt på skaftet.
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by liverglimt »

Min må kaliberes hele tiden. Har aldri slått mer enn to slag etter hverandre uten at den må kalibreres.

Puttingen fungerte bra, grei tempotrener.
raysv
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 335
Joined: 17 Apr 2013, 19:05
Hcp: 21,9
Hjemmeklubb: Hauger

Re: Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by raysv »

Min har fungert helt utmerket, og fungerer helt utmerket enda.
Holder å calibrere den hver gang jeg bytter kølle også :)

Eneste problemet jeg har hatt er at appen crasher noen ganger, men registerer alle swinger jeg tar så lenge appen kjører. :)
Driver: Ping G30 11 reg.
Woods: Ping G30 5w
Hybrids: Ping G30 4h
Irons: Cobra F7 One 5-GW
Wedges: Cleveland 588 reg 56, Cleveland RTX 588 60
Putter: Odyssey Versa Tank 2ball
goffy
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 174
Joined: 28 Apr 2011, 13:37

Re: Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by goffy »

Min også fungerer utmerket. Må selvfølgelig kalibrere når jeg bytter kølle.
Har skjedd en gang i ny og ne at den krasjer, men ikke noe stort problem hos meg.
Vil gå så langt at jeg anbefaler denne til de som er litt gadgetfrelst :P
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet

Post by liverglimt »

Jeg skjønner at jeg må sette av noen timer for å se om jeg kan få den til å fungere. Eller rett og slett reklamere...
Post Reply