Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by TJW »

Hei,
Vurderer å bytte ut min gamle og slitne putter. har sett litt rundt, og fått sansen for Nike sine Puttere. Noen som vet hvor man kan prøve disse? Har forstått at de har forskjellige modeller for forskjellig type sving, så vil gjerne prøve flere typer samtidig.

Forslag, evt erfaringer med Nike sine puttere?
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by Gundersen »

Custom Golf sier på sine nettsider at de fører Nike. Det er det mulig å prøve
User avatar
TheBigEasy
Guru
Guru
Posts: 1313
Joined: 22 Sep 2012, 18:44
Hcp: 20ish
Hjemmeklubb: Hauger
Has thanked: 10 times
Been thanked: 28 times

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by TheBigEasy »

Så noen Nike på XXL. Kanskje de har på Hauger også (de selger jo andre Nike køller). Og der er det 40% nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Play your best.
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by TJW »

Takk for tips! Har sendt Mail til begge nå! Skulle gjerne testet, det er litt vanskelig hos xxl evt..
Lest veldig mye bra om ett par av putterene, og eneste jeg har funnet som fører de er Onlinegolf..

Skal holde tråden oppdatert, kom med forslag om dere vet om noen andre :)
User avatar
JonasB
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 362
Joined: 11 Oct 2011, 21:57
Hjemmeklubb: Holtsmark Golfklubb

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by JonasB »

Holtsmark har en del Nike nå da de kun fører det. Mener jeg har sett noen puttere der og. Der er det aldri noe problem å få testet køller iallefall. Skal ikke se bort ifra at det bare er å ta med de du vil teste ut på puttinggreenen.
Cobra AMP 10,5 regular
Cobra S2 5 wood reg
Mizuno MP-H5 4i-P
Cleveland Custom 56
Profound Ambition m/Superstroke 5.0
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by TJW »

Takk for tips folkens! Var på Hauger i dag og plukket opp en Nike Method B2-01. Kostet meg litt over 600,- som jeg må si er en meget bra pris. Fikk med meg den og en annen modell (en B4) ut på putting greenen og hadde generelt litt bedre resultater med B2'en så jeg gikk for den. Takk for tipsene. Ps. de hadde fortsatt noen forskjellige igjen hvis noen er interessert :)
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3186
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by GolfMickey »

TJW wrote:Takk for tips folkens! Var på Hauger i dag og plukket opp en Nike Method B2-01. Kostet meg litt over 600,- som jeg må si er en meget bra pris. Fikk med meg den og en annen modell (en B4) ut på putting greenen og hadde generelt litt bedre resultater med B2'en så jeg gikk for den. Takk for tipsene. Ps. de hadde fortsatt noen forskjellige igjen hvis noen er interessert :)
hvordan har det gått med den på banen? :)
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by TJW »

Vel, so far so good :) Har ikke fått spilt allverden med den. Føler at jeg klarer å rulle ballen mye bedre med denne, og det er en mye mykere følelse når man treffer ballen (en smakssak, men noe jeg liker ihvertfall).
Uten at det kan 100% legges på putteren (kan være Placebo) så føler jeg at jeg treffer på generelt flere putter, og føler meg litt bedre på avstandskontroll. Til 600,- er det en no-brainer vs min gamle putter (Maxfli sak som jeg har arvet)

TJ
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3186
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Hvor kan man teste Nike Puttere? Evt erfaringer?

Post by GolfMickey »

TJW wrote:Vel, so far so good :) Har ikke fått spilt allverden med den. Føler at jeg klarer å rulle ballen mye bedre med denne, og det er en mye mykere følelse når man treffer ballen (en smakssak, men noe jeg liker ihvertfall).
Uten at det kan 100% legges på putteren (kan være Placebo) så føler jeg at jeg treffer på generelt flere putter, og føler meg litt bedre på avstandskontroll. Til 600,- er det en no-brainer vs min gamle putter (Maxfli sak som jeg har arvet)

TJ
ok akkurat det jeg trenger mer følelse på lange putter, putter elendig for tiden så vurder Nike hvis det blir bytte. Blir kanskje en Hauger tur :)
Post Reply