Edoardo Molinari imponerer

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Edoardo Molinari imponerer

Post by furu »

De blir ikke ferdig på Bay Hill i dag men jeg må allikevel si at Edoardo Molinari imponerer meg voldsomt. Vant Challenge Tour med stil i fjor. Hans beste plassering på pengelisten på European Tour er #147. De siste månedene har han vunnet "VM" sammen med broren, blitt #4 i Dubai og spiller nå glimrende i USA. Han er hvis jeg ikke tar helt feil kvalifisert for Masters.

Han er 29 år. I en diskusjon om penger fra forbundet til talenter og proffer i Norge ville han av mange blitt omtalt som for gammel. Han viser så til de grader at golfere rett rundt 30 år kan bli til gull.

Han ligger som T6 på Bay Hill med fire hull igjen. De hullene blir forøvrig spilt i morgen pga. dårlig vær. Følg med i morgen, Els gjør alt han kan for å tape det som kan bli hans andre tittel på rad. Han hadde fem slags ledelse og har på egenhånd kuttet den til to på to hull.
Instagram @christianfuru
bjermis
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 301
Joined: 05 Dec 2008, 11:57
Hcp: 3
Hjemmeklubb: Ålesund GK
Location: Ålesund

Re: Edoardo Molinari imponerer

Post by bjermis »

Håper dere så ernie els pitchet den i hullet på hull 9:) det gjorde jeg skjønner dere:) stod 10 meter unna han ;)

Og han molinari har en fantastisk sving:) jeg så jernet han slo inn på hull 12:) heilt fantastisk:)
R11 TP 10.5 Nickname "Tonje" :)
R11 15 grader
Titleist 906 F4 18.5 grader
Ping S57 X-stiff, 3 jern skaft på 4 jernet osv
Titleist vokey 52, 56 go 60 grader
Titleist Newport 2.0 putter
titleist Pro V1 4ever:)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Edoardo Molinari imponerer

Post by kevin »

Så og enig så enig med deg Furu,han har virkelig etablert seg i verdenstoppen og er en utrolig god spiller,som sin bror.

Els`pitch ble shot of the day Bjermis,sikkert kult å stå like ved ja. Synd det ble utsettelse av sisterunden da,håper du får sett den i dag da
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Edoardo Molinari imponerer

Post by furu »

Sikkert utrolig gøy bjermis :D
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Edoardo Molinari imponerer

Post by furu »

Med birdie på 16 og 17 har han klatret til T2. Enda mer imponerende :D Birdie på 17 er sterkt. Det er et vanskelig par 3 (snitt 3.226). Kan han ta en seier på PGA i år?
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Edoardo Molinari imponerer

Post by kevin »

Ble delt 2.plass ja,utrolig imponerende. Den plasseringen alene er vel nesten nok til å sikre kort på PGA touren for neste år,hvis han skal ha "medlemskap" der neste år.
Post Reply