Herdla

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Herdla

Post by Grønne greener »

Skal ut på Herdla i dag, torsdag. Kanskje også i morgen. Satser på tee-off ca 12.00. Det hadde vært kjekt hvis flere tok turen :)
Syns det er dyrt med 350,- i greenfee der ute. Spesielt når 6 av hullene er par 3! Tror ikke de vil få så mye greenfeeinntekter utover i sesongen.
Det som de burde gjort der ute var å lage et vintermedlemskap. :idea: Dette kunne koste f.eks. 1.500,- Kanskje 2.000,- Årsmedlemskap er 4.000,-
På denne måten ville de fått mesteparten av greenfeeinntektene sine FØR sesongstart :!: og det vil også gi dem en mye bedre kontroll på hvilke inntekter de kan regne med å få inn på en sesong.
Slik det er nå reiser jeg ut 2-3 ganger i året. I fjor var jeg der ikke i det hele tatt. Med et vintermedlemskap ville jeg reist ut oftere og jeg ville hatt et tilbud når Fana er stengt.
Hvis ikke Herdla syns noe om dette så er det kanskje noe for Bjørnefjorden? :o De har jo også åpent om vinteren når forholdene tillater det.
Skal nevne det for dem når jeg er der ute og hvis dette er en god ide må flere presse på. ;)
Golf
Forumvant
Forumvant
Posts: 72
Joined: 02 May 2009, 21:45

Re: Herdla

Post by Golf »

Hadde du vært fornøyd med å betale 1500,- for en bane som var stengt fra desember til påske?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Herdla

Post by furu »

Det er vel strengt tatt unormalt at Herdla er stengt i så lange perioder om vinteren.

Skjønner hva Gg mener. BJGK har 5 klipp greenfee for 1.100,- men dette er kun for medlemmer. 1.800,- for "årskort", 1.100,- for 5 greenfee....hmmmm...lurer på hva de fleste velger. De kunne kanskje hatt et lignende tilbud på klippekort for medlemmer av andre klubber i Bergensområdet. Tenker ikke på postkassemedlemmer, de kan holdes utenfor.

Så på golfbox at det er mye folk på Herdla i dag. Veldig mye faktisk.
Instagram @christianfuru
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Herdla

Post by Grønne greener »

Ja, jeg ville gladelig betalt 1.500,- for å forlenge sesongen en mnd eller to i begge ender.
Herdla var forresten fin å spille på i dag. Utrolig at det kan være så tørt allerede nå.
Vi fikk lov til å spille fra bakken. Dvs. ikke noe pegging eller matter på fairwayene. :D
Ny birdie i dag. Bare 2-3 dm unna eagle. På par 3 hull! :shock: Score = 75. Dårligere enn sist, altså. Denne gangen hadde jeg driveren med meg og måtte tåle to baller OB. En finfin dag 8-)
Post Reply