Større hull på golfbanene?!

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17377
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Større hull på golfbanene?!

Post by kevin »

:D

Jeg tror heller ikke at de som svarer at det tar for lang tid, alltid mener at andre spiller for sakte. Men hvis en bane er fullbooket med 4 spillere i hver gruppe, har rundene en tendens til å ta minimum 4-4.5t. Noen synes at det rett og slett er for mye tid. I tillegg til reisetid, oppmøtetid osv.

Komplisert og sammensatt problemstilling alt dette. Tviler på at forslaget med større hull er veien å gå, men gjenstår å se når/hvis det blir en realitet
krillep85
Forumvant
Forumvant
Posts: 67
Joined: 09 Aug 2013, 09:00
Hcp: Synker
Hjemmeklubb: GK

Re: Større hull på golfbanene?!

Post by krillep85 »

Ja virkelig.
I tillegg till dette så nekter mange klubber nå folk at spille kun 9 hull.
Må betale for 18 uansett. Først etter kl 18.30 kan man få lov å gå 9. Det er jo nesten ikke mulig at gå ut kl 18.00 å gå 18 hull hvis man har en jobb å ett liv.
Hcp før sesongen 2014 - 34,0
Mål for sesongen 2014 - 22,0
yuran
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 367
Joined: 30 Jun 2012, 00:52
Hcp: 12,x
Hjemmeklubb: Grønmo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Større hull på golfbanene?!

Post by yuran »

Jeg husker jeg ble stresset i begynnelsen selv, og kan fortsatt bli litt stresset på andres vegne når jeg ser de sliter og også har dårlige rutiner i forhold til plassering av bag etc. Men hvis det ikke stresses litt med effektivitet under VTG, så tror jeg ikke nødvendigvis det endrer så mye.

Som nybegynner er det greit å spille litt utenom kjernetidene, sørg for å ikke havne i fulle flighter hvor man vet at man sinker spillet - så kommer mestringsfølelsen og ferdighetene veldig fort.

Kunne for øvrig trengt større hull mtp puttinga jeg har vist i det siste, men jeg må si meg enig med resten her om at det ikke er der skoen trykker.
Sir Slice-a-Lot

Cobra Fly Z
Bridgestone J40 DPC 4-PW
TM M2 3W
TM M2 5W
Bridgestone 3H
Bridgestone J40 50/54/58
Bridgestone True Balance TD-03
kevin
Guru
Guru
Posts: 17377
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Større hull på golfbanene?!

Post by kevin »

Soon gk har laget større hull på korthullsbanen sin. Så nå er det bare å ta turen dit og score langt under par... ;)

Image
Post Reply