Blind golfer spilte Fana GK

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Blind golfer spilte Fana GK

Post by furu »

Nei, han var sikkert ikke blind. Men det kan virke slik. Dere som spiller på Fana, vil dere si at dette er en korrekt beskrivelse?
"Spilte hele banen i går og totalt sett synes jeg dere har ett veldig fint anlegg! Klubbhusfasiliteter med beliggenheten og resturanten er det ikke mange i Norge som matcher. Treningsgreenen var fine og i veldig god stand.

På banen ble jeg spesielt imponert over greenområdene (siste 50 m av hvert hull). De er i veldig god stand og arkitekten har gjort en veldig bra jobb med plasseringene! De er ofte omgitt av vann, fine trær og fjellknauser (f.eks hull 1 og 4). Flere greener har også gode onduleringer som glir bra inn i landskapet. Reiser mye rundt og spiller baner over hele verden og tar mye bilder, og det var mange greenområder som hadde vært veldig gode motiver i litt bedre vær (-: Greenområdene er blant de aller beste i Norge."
Sak på Fana GKs hjemmeside

Beliggenhet og restaurant - helt enig. Treningsgreener er kjedelige saker men greit nok. Problemet mitt er at greenområdene altså skal være blant de beste i Norge. Dette er jo rett og slett ikke tilfelle. Eller holder øvrige baner i Norge særdeles lav standard? For meg føyer det seg inn i rekken av overdrivelser fra klubbers side når det kommer til standard på banen.

Jeg er ikke sur :D
Instagram @christianfuru
Post Reply