Jeg må dessverre ha ny driver..

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
AkE
Guru
Guru
Posts: 1059
Joined: 25 Jan 2010, 18:25
Hcp: 19,7
Location: Råde

Re: Jeg må dessverre ha ny driver..

Post by AkE »

Det var jo egentlig planen min også, men tok det som ett tegn at den gamle knakk. Har testet 40 baller med den nå og er storfornøyd. Presisjonen var bedre enn den gamle og uten tvil lengden var bedre. Når jeg bare får med meg hoftene ordentlig så gikk den stygglangt i høljregnet. Tror dette blir ett trivelig bekjentskap.
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
AkE
Guru
Guru
Posts: 1059
Joined: 25 Jan 2010, 18:25
Hcp: 19,7
Location: Råde

Re: Jeg må dessverre ha ny driver..

Post by AkE »

Kan jo legge inn at jeg er storfornøyd med s2 drivern, men skulle i dag teste en annen s2 driver med 11,5 grader og senior skaft, bare for å se forskjellen. Slo skaftet tvert av 3 cm under grepet, men resultatet av driven var super. Men kjip følelse å slå istykker den helt nye drivern til en annen.
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
Matshino
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 283
Joined: 10 Oct 2009, 00:22
Hcp: Ikke nok
Hjemmeklubb: Haga Golfklubb
Location: Oslo
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times

Re: Jeg må dessverre ha ny driver..

Post by Matshino »

AkE wrote:Kan jo legge inn at jeg er storfornøyd med s2 drivern, men skulle i dag teste en annen s2 driver med 11,5 grader og senior skaft, bare for å se forskjellen. Slo skaftet tvert av 3 cm under grepet, men resultatet av driven var super. Men kjip følelse å slå istykker den helt nye drivern til en annen.
Det MÅ ha vært produksjonsfeil!!
Ste-faren min prøvde et par Cobra-drivere på drivingrangen her på AOGK, de to første knakk i baksvingen (Nå skal det nevnes at han har relativt rask baksving, men så kraftfull er den ikke) før det tredje ikke knakk, men denne gikk til gjengjeld veldig kort :)
Titleist 917D2 9,5*
Titleist Tsi2 15*
4-6 TM P790
7-9 TM P770
46 SM8 + 50 & 56 SM7
SC Newport 2.5
Titleist Players4
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Jeg må dessverre ha ny driver..

Post by furu »

AkE wrote:Kan jo legge inn at jeg er storfornøyd med s2 drivern, men skulle i dag teste en annen s2 driver med 11,5 grader og senior skaft, bare for å se forskjellen. Slo skaftet tvert av 3 cm under grepet, men resultatet av driven var super. Men kjip følelse å slå istykker den helt nye drivern til en annen.
Reklamasjonssak så det går greit.
Instagram @christianfuru
AkE
Guru
Guru
Posts: 1059
Joined: 25 Jan 2010, 18:25
Hcp: 19,7
Location: Råde

Re: Jeg må dessverre ha ny driver..

Post by AkE »

Det må det være, kølla var jo ikke 14 dager engang. Men hadde føltes bedre om han hadde gjort det selv.. Tror denne knakk akkurat i balltreffsøyeblikket,
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
User avatar
hanso87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 364
Joined: 22 Mar 2009, 00:22
Hcp: 11.6
Hjemmeklubb: Byneset / Hauger
Location: Oslo

Re: Jeg må dessverre ha ny driver..

Post by hanso87 »

Min far slo med en Callaway FT-i. Idet han traff ballen så "delte" driveren seg. Altså limingen mellom karbone? og selve slagflaten. En pro sa dette var reklamasjons sak, men måtte henvendes der den er kjøpt. I Orlando for 3 år siden. Så jeg bare gjorde ikke noe med saken. Men det ble ingen ny callaway driver
Taylormade RBZ 9.5* Stiff
Taylormade Burner 4wood 16.5* Stiff
Taylormade SLDR 19* STiff
Nike VRS Forge 4-PW
Titleist Spinned milled 50, 54, 60
Scotty cameron NewPort 1.5 / Odysey 2Ball
Post Reply