Taylormade Tour Preferred jern

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Taylormade Tour Preferred jern

Post by Mats »

Jupp, i dag gikk jeg til innkjøp av et sett slike. Når det var 50% avslag på G-sport kunne jeg ikke dy meg! Fikk hele settet med 4-PW for 2999kr ;) Har lest flere tester som tilsier at dette er sinnsykt bra køller, har igrunn hatt lyst på de lenge :D . Så det blir veldig spennende i morgen da jeg skal prøve de for første gang. Er jo en viss fare for at de ikke passer svingen min når jeg bare har plukket de rett fra hylla. Skaftene er Dynamic Gold R300, skal visst være bra de også. Køllene ser sinnsykt lekre ut og skal visstnok være bra for midhandicappere med ambisjoner om å komme ned på singel (forgiveness & workability).

Noen her som har erfaring med dette jernsettet?
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Taylormade Tour Preferred jern

Post by Mats »

ingen som hadde det nei... Anyways. Jerna er knallgode de. Trente 30min på rangen med de før runden i dag. Utrolig deilige køller dette, slår faktisk like rett som med X20 og med en helt sinnsykt digg følelse når man treffer sweetspot!Lengdene er ca det samme som de gamle køllene, selv med litt svakere loft.

Gleder meg til å få spilt mer med de :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Matshino
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 283
Joined: 10 Oct 2009, 00:22
Hcp: Ikke nok
Hjemmeklubb: Haga Golfklubb
Location: Oslo
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times

Re: Taylormade Tour Preferred jern

Post by Matshino »

Jeg har brukt de jernene siden april nå, er sinnsykt fornøyd, det eneste jeg skulle ønske meg er at de gikk like langt som mine gamle MacGregor NVG2, men dette kan jeg ikke forvente siden de er like store som hybrider.. MacGregor P = TM TP 9. Kan jo selvfølgelig være at Mac hadde litt lavere grader, da jeg ikke har sjekket dette.. Det er ganske mye stopp i jernene, i hvertfall fra 7-P, og kan jobbe mye med retningen med alle jernene :D

Håper du blir like fornøyd som jeg er ;)
Titleist 917D2 9,5*
Titleist Tsi2 15*
4-6 TM P790
7-9 TM P770
46 SM8 + 50 & 56 SM7
SC Newport 2.5
Titleist Players4
Post Reply