Erfaringer med prisforskjeller mellom Norge og spania

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Matti123
Rookie
Rookie
Posts: 1
Joined: 17 Aug 2010, 00:32

Erfaringer med prisforskjeller mellom Norge og spania

Post by Matti123 »

Hei!

Jeg reiser neste uke til spania for og spille, og lurte på om noen hadde noen erfaringer ang. prisforskjeller når det kommer til utstyr? Vurderer om jeg skal kjøpe noe nytt utstyr før jeg drar eller om det lønner seg og vente.

Håper noen kan hjelpe meg
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Erfaringer med prisforskjeller mellom Norge og spania

Post by furu »

Velkommen til forumet :D

Jeg har ikke erfaring fra Spania men har hatt noen turer til Portugal. Det er jo sammenlignbart. Prisnivået på ordinær pris er ikke forskjellig fra Norge. Dette er selvsagt avhengig av kurs på euro men generelt ligger vi på samme nivå. XXL og BGS/Onlinegolf driver jo prisene ganske godt ned på mange produkter.

Det har vært tunge tider en stund nå for golfbaner og dermed også butikker i Spania og Portugal. De hadde stort sett alt på tilbud på Algarve, var ikke ett eneste produkt som ikke var nedsatt eller kunne prutes ned. Noen butikker hadde også opphørssalg. Sjekk gjerne med oss hvis du finner noe interessant. Kan sikkert hjelpe deg hvis du er usikker på om det er et godt kjøp.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17371
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Erfaringer med prisforskjeller mellom Norge og spania

Post by kevin »

Jeg har tittet på utstyr tidligere når jeg har vært i Spnaia,og da har det ikke vært særlig billigere enn her hjemme,noe har vel vært dyrere. Men da lå nok euro`n litt høyere og det var oppgangstider. Nå har jo det snudd,og det kan man spesielt se på reduksjon i greenfee,kanskje gjelder det på utstyr også. Men de helt stor forskjellene er det kanskje ikke. Nå starter salget her hjemme i proshoppene,så du er nok avhengig av at ting er på salg der nede for å spare noe tror jeg. Kan hende jeg tar feil,men det er min erfaring fra tidligere.
Post Reply