Titleist 910-serien

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Titleist 910-serien

Post by furu »

910 D2 og D3 er på ebay for $349 "Best Offer" (med Kai'li skaft). Sikkert mulig å få den for $330. Prisen falt rimelig raskt ned fra $399.
Instagram @christianfuru
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Titleist 910-serien

Post by Sticho »

Huff.. Jeg røk utpå igår.. :oops:

Hadde som sagt fått tilpasset en 910-driver, og igår klarte Jan å lokke meg til å kjøpe den (ikke det at det krevdes enorme overtalelsesevner).

Så da er en 910 D2 9.5 med Aldila RIP Stiff trygt plassert i bagen. Har ikke turt å fortelle fruen det enda, så den står med 909-headcover i bagen. :oops:

Fikk prøvd den en god del på simulator igår, og er svært fornøyd. Fantastisk fin driver.
User avatar
hanso87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 364
Joined: 22 Mar 2009, 00:22
Hcp: 11.6
Hjemmeklubb: Byneset / Hauger
Location: Oslo

Re: Titleist 910-serien

Post by hanso87 »

Sticho wrote:Huff.. Jeg røk utpå igår.. :oops:

Hadde som sagt fått tilpasset en 910-driver, og igår klarte Jan å lokke meg til å kjøpe den (ikke det at det krevdes enorme overtalelsesevner).

Så da er en 910 D2 9.5 med Aldila RIP Stiff trygt plassert i bagen. Har ikke turt å fortelle fruen det enda, så den står med 909-headcover i bagen. :oops:

Fikk prøvd den en god del på simulator igår, og er svært fornøyd. Fantastisk fin driver.
Gratulerer med ny driver da Sticho.:)
Etter all pratet om denne driveren er jeg veldig gira på å gjøre det selv. Men snakker med kompiser om ny golftur til Orlando i sommer så blir først da i såfall.

Har og som plan å bytte grep på køllene.. (Og jeg som ikke skulle bruke penger på golfsett neste år, men mange fristelser der ute)
Taylormade RBZ 9.5* Stiff
Taylormade Burner 4wood 16.5* Stiff
Taylormade SLDR 19* STiff
Nike VRS Forge 4-PW
Titleist Spinned milled 50, 54, 60
Scotty cameron NewPort 1.5 / Odysey 2Ball
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 86 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Titleist 910-serien

Post by stooy »

Sticho wrote:Har ikke turt å fortelle fruen det enda, så den står med 909-headcover i bagen. :oops:
:lol:
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Titleist 910-serien

Post by mciljoy »

Sticho: gratulerer med ny driver! prøvde den for noen dager siden og jises kraist for en nice driver!

Og ikke nok med at driveren er dritbra og ser perfekt ut - det Aldila-skaftet du gikk for er jo også det kuleste skaftet jeg noen gang har sett.

Ta den frem og vis den stolt frem til dama :-)
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Titleist 910-serien

Post by Sticho »

Takktakk.. Spilte Chess-cup på tirsdag, og drivene var stort sett 265 +/- midt i gata. Vel og merke er dette simulator-metre, men den er likevel lengre enn min gamle 909Dcomp med regular-skaft.
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Titleist 910-serien

Post by mciljoy »

statsene var veldig bra da jeg testet også, men det var utseende imponerte om mulig enda mer.

jeg har 909D2 fra før og denne så jo veldig mye bedre ut. føltes veldig bra også så klart, utrolig lett skaft (i hvertfall det jeg prøvde..)

(sjalu)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Titleist 910-serien

Post by furu »

Jeg har lastet opp en fil om Custom Options på 910-serien. Veldig mye bra info om skaft. Ligger på denne linken.
Instagram @christianfuru
Post Reply