Alle proffsyklister doper seg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
arar
Rookie
Rookie
Posts: 10
Joined: 25 Aug 2010, 18:47

Alle proffsyklister doper seg

Post by arar »

Den italienske antidopingsjefen Ettore Torri lirer ut av seg at alle proffsyklister doper seg... :) "Han er dement" sier Kaggestad :lol:
Link til artikkel.
stooy
Site Admin
Posts: 1512
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 86 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Alle proffsyklister doper seg

Post by stooy »

Jeg tror en del av proffsyklistene doper seg (jeg tror, jeg vet ingenting). Samtidig tror jeg at det faktisk er mer utbredt i utlandet enn i Norge. Har et par kompiser som syklet aktivt før som har en del røverhistorier å komme med på nettopp dette området :)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Alle proffsyklister doper seg

Post by furu »

Alle doper seg sikkert. Det er forskjellige måter og forskjellige "grader". Jeg har fullstendig gitt opp sykling og har ingen grunn til å tro at de norske er bedre enn de andre på dette området.

Det skulle ikke forundre meg om de selv ser på det som at de ikke doper seg fordi metodene enda ikke er kjent. Dopere har alltid hatt et teknologisk/medisinsk forsprang og så lenge metoden ikke er kjent så tror jeg de benekter at det er doping. Når testene blir gode nok og metoden kjent for alle så går de over til noe annet.

Tysse-saken er et godt eksempel på hva vi mener om Norge og doping. Hvis det hadde vært en italiener med nøyaktig samme sak som Tysse så hadde 100% av Norges befolkning sagt at han var skyldig.
Instagram @christianfuru
Post Reply