Nick på "the dark side".

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Nick på "the dark side".

Post by sirandrew214 »

Ja, jeg er kanskje litt vanskelig, men nå er jeg litt irritert. Jeg ble slettet 3 ganger på "the dark side" fordi jeg ikke brukte samme nick. Begrunnelsen var at "det er en uskreven regel her".....
Fan, den mannen irriterer meg innimellom.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Nick på "the dark side".

Post by furu »

Måten han bruker ip til å identifisere folk kan vel ikke være helt bra?

Det er veldig vanskelig å forholde seg til et forum med uskrevne regler som bare brukes når eieren av forumet ønsker det :roll:
Instagram @christianfuru
User avatar
Leijm
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 101
Joined: 23 Jul 2010, 23:02
Hcp: 28,5

Re: Nick på "the dark side".

Post by Leijm »

Jeg er ihvertfall veldig glad for det forumet her. Alt jeg hittil har skrevet på "det andre" har blitt slettet kun fordi "han" ikke klarer å svare uten å drite seg ut. Mulig det er færre tråder her, men kvalitet > kvantitet anyday...
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Nick på "the dark side".

Post by furu »

Golfsidens største diskusjoner er egentlig utrolig lite relevante for 99.9% av Norges befolkning :lol: Golfsnakk har blitt omtalt som nerdete fordi vi i større grad diskuterer utstyr, sving osv. men jeg syns dette er verdifullt.

Når det gjelder forskjellige nick, har ikke galningen 007 operert med mange forskjellige varianter av 007? Som vanlig gjelder bare regler for noen og når sjefen føler det er på sin plass :lol:
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Nick på "the dark side".

Post by Kaffekannen »

Han mente en gang at jeg dobbeltnicket fordi jeg satt bak jobbens IP sammen med rundt 1500 andre og en av disse diskuterte samtidig. ble slettet seff.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Nick på "the dark side".

Post by veggiss »

pass dere nå, hvis ikke blir stooy teppebombet med mail fra ramnefjell med trusler om både det ene og andre ;)
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Nick på "the dark side".

Post by furu »

Håper det er greit at jeg bruker denne tråden til noe annet angående golfsiden. Hva syns dere om diskusjonen om kostnader? Den som startet med avgift ved hvileår/passivt medlemskap eller noe slikt. Jeg liker ikke måten AR går etter Pmb. Ja, Pmb har sikkert ikke 100% rett i alt han sier men det er jo faktisk mulig at han kunne hatt noen ideer som en golfbane/-klubb kunne brukt. Uansett så blir det teit når AR og Wilson skal presse på for å få ham til å nevne en konkret klubb der han vil halvere kostnadene.

AR burde ta av seg noen hatter. Han sier at Golfsiden er en uavhengig side men det er langt fra sannheten.

Og en annen ting. Han har tidligere poengtert at han lager egne saker og skriver på norsk. Noen som har fått med seg saken om Titleist 910-serien? Så godt som hele saken er kopiert fra engelsk pressemelding :roll:
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Nick på "the dark side".

Post by furu »

Nok en engelsk "pressemeldingartikkel". Denne gang om Nike Grind. Jeg er ikke imponert over norske golfsider evner til å lage saker selv, både når det gjelder spillere og utstyr.
Instagram @christianfuru
Post Reply