Bushnell Hybrid

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Bushnell Hybrid

Post by furu »

Jeg droppet egentlig å skrive om denne Bushnell Hybrid som er en kombinert laser/GPS. Tenkte at dette ble for sært, til og med for meg :lol: Vet at Golfsiden har nevnt den i en "artikkel". Siden som sier at de skriver egne nyheter på norsk trykket vel egentlig bare en pressemelding i denne artikkelen? Copy og paste kan alle klare :D

Uansett, jeg skrev noen ord om den. Litt om hva jeg mener også. Det viktigste punktet for meg med Hybrid er at det vil ta lang tid å bruke både laser og GPS når folk skal måle opp. Jeg bruker bare noen sekunder med Skycaddie men hvis folk skal lese av gps og sikte med laser så begynner det å bli litt for dumt. Hva syns dere om den?

Link til min side

Image
Instagram @christianfuru
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: Bushnell Hybrid

Post by Golffreak »

Storfornøyd med lasermåleren min, og GPS er jo ikke så nøyaktig såvidt jeg har hørt (+/- 10 meter?). Bruker den stort sett på innspillet, men kan måle opp til andre objekter enn flagg også. Det hender jeg bruker baneguide istedetfor laser på utslaget da det er kjapt å få et overblikk. Kjenner jeg banen fra før så vet jeg hva jeg skal slå ut med stort sett. Hybrid høres litt overkill ut.
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Bushnell Hybrid

Post by furu »

Nøyaktigheten på GPS er vesentlig bedre nå enn for noen år siden. Spesielt på mobiler, de var veldig unøyaktig i starten.

På Skycaddien min har jeg aldri opplevd mer enn 1-2 meter avvik i forhold til oppmålinger på banen.
Instagram @christianfuru
Post Reply