Speakers corner (furus blogg)

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Kaffekannen »

ref bildet: Det er jo ikke rart hun kjørte på deg. Du kjører jo i en helt ulogisk retning ;) . Det bør ikke være diskusjon rundt skyldspørsmål her. Stort klarere tilfelle har jeg ikke sett i rundkjøringssammenheng.

PS: ang. leger. Har du problemer med å komme til fastlege anbefaler jeg å bytte til Kokstad medisinske og en av legene der. God ordning hvor legene samarbeider og jeg alltid har kommet til kjapt.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
farris
Rookie
Rookie
Posts: 22
Joined: 03 Jun 2009, 14:25

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by farris »

Moro å se at det er noen som har fremgang Furu.

Quicky- var det deg jeg kjøpte en Nickent pipe putter av? Den funker :D
Can I have a mulligan?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

farris wrote:Moro å se at det er noen som har fremgang Furu.

Quicky- var det deg jeg kjøpte en Nickent pipe putter av? Den funker :D
Mulig det Quicky. Solgte i hvert fall en i fjor, har vel ikke vært så mange av dem her i landet. Savnet den skikkelig til å begynne med. Byttet først til en Spider så til en Yes!, ingen av dem fungerte like bra. Bra den funker for deg :)
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Gikk nesten på en skikkelig smell i dag. Startet greit med par men på de to påfølgende hullene klarte jeg å plassere meg bak trær etter utslaget. Lager rett og slett problemer altfor ofte, må være litt snillere mot meg selv :lol: Ved hull 4 kom vi bak en gruppe på fire spillere som var uuuuutroooolig treige. Jeg er kanskje verdens snilleste og mest tålmodige menneske når det gjelder kø og venting men dette var over grensen og egentlig dårlig oppførsel. Tok helt knekken på rytmen og følelsen min. Det høres kanskje rart ut men jeg spiller mye bedre når jeg kommer inn i en rytme, at det flyter jevnt. Nå ble det håpløst mye venting og vi fikk ikke spille gjennom. Nok om det, skriver mer i tråden om sakte spill dersom jeg vil få ut litt aggresjon :D

45 på første ni ble delvis rettet opp med 40 på siste ni. Allikevel ikke helt bra, kunne vært så mye bedre.

Positivt;
- bogey på 5/14 (begge runder altså), banens vanskeligste hull.
- traff bra med hybrider på utslag.
- chipene satt stort sett veldig godt.
- tre vellykkede flopshot med sw.
- noen veldig gode balltreff med jern fra fairway

Saker og ting å jobbe med;
- toppet i alt fire slag fra fairway.
- misset utslag på hull 7, prøver å løse neste gang ved å gå ned til pw.
- misset utslag på hull 8, drar til venstre.
- puttet altfor kort altfor mange ganger.
- må bli flinkere til å rette opp feil, altså flinkere til å løse det når jeg havner i problemer.

Nytt hcp er 21,6. Altså en liten nedskriving men kun fordi hull ni gir meg et par poeng ekstra. For spesielt interesserte så kan jeg nevne at runden er registrert i vår fantastiske gruppe på scangolf.no.

Banen var ikke mer enn ok i dag. Knallharde greener, veldig vanskelig for oss høy-hcp'ere å få stopp på ballen og dermed ble det litt færre GIR i dag.

Nok en gang en ok runde med en del gode slag. Føler at jeg har så mye mer inne men klarer ikke helt å få det ut over 18 hull. Regner ikke med at jeg klarer en perfekt runde men gjør fremdeles altfor mange tullete feil.
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Kaffekannen »

furu wrote: - misset utslag på hull 7, prøver å løse neste gang ved å gå ned til pw.
Har ikke dette hullet blitt forlenget enda? Det må jo være nærmere 140-150 meter med ny green.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Ikke forlenget enda. Blir sikkert åpnet samtidig som de nye hullene.
Instagram @christianfuru
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Keyser »

Furu - banen er ikke handicap-tellende nå, med forkortet hull 9
</Keyser>
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Spurte om det, fikk beskjed om at det var hcp-tellende. Har nevnt det her tidligere at jeg ikke trodde den var det og ble litt overrasket over tilbakemeldingen jeg fikk på banen. Flott.

Jeg må bare si at jeg tenkte at selv om den jeg spør på søndagen bare jobber frivillig i proshop så har de informert om dette. De kunne gjerne skrevet noe om det på hjemmesiden. Antok hele tiden - som jeg vel har skrevet et annet sted her inne - at den ikke var hcp tellende. Ca. tre uker til sammen uten hcp tellende bane.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Lenge siden jeg har spilt nå. Gikk ni hull på Sotra for en stund siden men i dag fikk jeg endelig tatt en tur på Bjørnefjorden. Eller "Nye Bjørnefjorden" som det heter :D

#1 - 144 par 3
Greentreff med 7i. Første putt fra tre meter ender 20cm for kort. Par er absolutt greit å begynne med. Fornøyd med utslaget. Perfekt retning.

#2 - 437 par 5
Mitt første møte med banens nye og eneste par 5 hull. Vet ikke helt hva som venter meg så jeg slår ut med 4h til dogleg. Når jeg kommer fram til ballen - som ligger helt til venstre i fw mens dogleg går til høyre - ser jeg at jeg helt klart bør slå litt lenger her. Det er et par trær som kommer i spill hvis man er litt kort og vinkelen blir dårlig. Tar fram 4h igjen, treffer klokkerent og rekker å tenke "H**** så bra har jeg aldri truffet".....før ballen treffer en gren på det ene treet.... Ligger allikevel i fw, ca.200 meter fra green. Velger nok en gang 4h og slår meg fram til ca.40 meter fra green. Lob over dammen, på green på fire men det blir en lang putt. Ender opp med treputt... :oops: 7 slag og dermed en dobbel. Inntrykket er allikevel at dette er et overkommelig par 5 som jeg skal takle bra senere.

#3 215 par 4.
Nok et nytt hull. Tee trukket litt fram, er sikkert mer 205. 4h nok en gang, ender opp i fw med 40-50 meter igjen. SW inn, fire meter fra hull. Helt greit men traff den litt tynt og gikk dermed litt lenger enn jeg ville. Toputt for par.

#4 109 par 3
Nytt hull igjen. Tee nok en gang framme, trolig 100 meter. PW, rett i bunker til venstre for green. SW ut er bra men litt kort. Toputt for bogey. Kjedelig å misse på et så enkelt hull. Jeg trekker altfor ofte PW litt til venstre.

#5 225 par 4
Fw-treff med 7i men litt kort. Greit slag men litt for rolig kanskje. Dårlig tempo/rytme? 8i slår jeg 20 meter for kort. Har kanskje noe med å gjøre at jeg tok med meg 15 kilo jord..... SW åpnes og skal lobbes opp bakken. Misser totalt. Ruller 10 meter framover. Rett og slett så hardt på fairway at jeg med min dårlige teknikk ikke kommer under ballen. Liker meg bedre under myke forhold. Chip opp, altså på green på fire. Skikkelig dårlig. Toputt for dobbelbogey.

#6 289 par 4
4h rett i fairway. Bra treff. 130 meter igjen, vurderer 7i men velger 8i fordi banen er knallhard. Får spretten jeg regner med. Ender opp tre meter fra flagget men 50cm fra green. Chipper i koppen med SW. Birdie. Fin oppmuntring :D

#7 304 par 4
3h med rolig sving gir 150 meter igjen. 5i fra fw treffer jeg desverre tynt og har fremdeles 15 meter igjen. Chip ned bakken er litt dårlig. Fikk ikke rull ned, litt mer gress der enn jeg trodde. Putter fra 6-7 meter, bra lengde men en meter til høyre. Dårlig putt men setter neste for bogey.

#8 300 par 4
Prøver meg med driver :lol: Treffer platå i høyre rough og må bare chippe meg inn på fairway igjen. Slår 9i fra 120+ meter. Får nok en gang fin sprett og legger seg fem meter fra flagget. Nok en gang toputt og nok en gang bogey.

#9 145 par 3
Ny green her. Trukket 25 meter bak i forhold til den gamle. Litt høydeforskjell så jeg slår ut med 7i. Treffer ikke bra og ender opp hele 10 meter kort. Chip inn er drittdårlig for å si det mildt. Gjenstår 10-12 meter. Leser greenen bra og setter første 20cm til venstre. Bogey igjen.

+7 totalt. Hadde gitt meg 22 poeng men jeg valgte å gå denne som treningsrunde da jeg ikke var kjent med de nye hullene.

Jeg må bli bedre til å sette litt lange putter. 4-7 meter skal av og til gå i. Treffer altfor sjelden på disse, var bedre til det i vår. Må helt klart trene putting.

Chipping må også trenes. Setter en i koppen fra tre meter men jeg må klare å sette de aller fleste så nært at jeg slipper toputt etterpå. Må gi meg selv en bedre sjanse, altså litt kortere putter.

Fornøyd med å treffe fw på det meste.

Har trent og spilt altfor lite i det siste. Merker det utrolig godt. Det er som å begynne på nytt igjen hver gang. Nå skal jeg spille mer og på planen står også balltesting for JanB.
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Kaffekannen »

Hørtes ut som en grei runde det. Blir spennende hvordan fw-ene blir på bjørnefjorden utover høsten, er jo en del hull som skriker etter birdiemuligheter og #3 t.o.m. storfugl.

Du høres ut som du har en veldig fin og stabil retning på jernene. De bommene du har skyldes at du treffer tynt eller tykt og dermed bommer på lengden. Helt enig med deg ift. putting og chipping. Det er lett å være fornøyd med stabil chip på green eller 2 putt ved lang 1 putt, men det er jo her man kan stjele poeng og virkelig få de gode rundene. Har en ferie på vei om halvannen uke, og da skal jeg ut tidlig på morgenen og trene pitching/chipping/putting rundt banen. Ser for meg f.eks. 3 baller på hvert hull fra 80 meter inn....
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
farris
Rookie
Rookie
Posts: 22
Joined: 03 Jun 2009, 14:25

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by farris »

Enig med dere begge, nærspill er så viktig.
Er så kjedelig når man egentlig slår et bra slag men bommer på green med 2-3meter for deretter å bruke chip 2putt.
Sliter med det samme selv. Veldig avhengig av hva slags start jeg får. Sist jeg spilte så duffa jeg første chippen for runden, neste traff jeg litt tynt og fortsatte sånn- ødelegger en ellers bra runde.
konklusjon-tren nærspill.

Enig med Kaffekannen, virker som om du er veldig stabil med jerna. Forsetter du sånn og klarer litt flere up and downs så raser du nok nedover i hcp. :D
Tipper du er på 15-16 ganske kjapt.
Can I have a mulligan?
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Kaffekannen »

Jeg glemte forresten å nevne en observasjon/tankerekke. Dette at du slår litt tynt/tykt skyldes gjerne rygg, nakke og hode ikke er strak nok. Dette bildet fra JanB hjelper meg å være obs på akkurat det.

Hold høyre hånd rett framfor deg, flat hånd og med tommel mot deg. Gjør en skrå vinkel med underarmen og håndflaten lik den som er på ryggen din ved riktig positur. Tenk deg at ryggen din er hele hånda. Hodet ditt sitter på tuppen av langfingeren. Strake fingre.
Skru så hånda slik at du ser rett inn på håndbaken (øversiden av hånda). Dette skal illustrere toppen av baksvingen. Det er viktig og holde samme vinkel på hånda. Nå kan du kjøre svingen og vri hånda 180 grader slik at du ser inn i håndflaten.
Dette er en komplett sving.
Gjør dette mens du ser på "hodet". Du ser at hodet står helt stille gjennom svingen.

Så gjør du samme øvelse, men nå knekker du litt i de to øverste leddene på fingrene. Hva skjer nå når du skrur opp til baksvingen? Jo, Det er komplett umulig å holde hodet på rett plass.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Har hatt et par runder på 12-13 hull (henting i barnehage) i det siste samt noen bøtter på range. Føler at svingen min hele tiden har utviklet seg og at jeg derfor har måttet jobbe med å til en hver tid finne et grep som passer meg. Hadde tre bøtter i dag og fikk det endelig til. Grep, oppstilling, sving - sitter så vesentlig mye bedre nå. Fant igjen litt av lengden jeg har savnet og var ganske presis. Driveren er egentlig et kapittel for seg - den går stort sett bare rett fram (bank i bordet).

Hadde en periode der jeg spilte og trente altfor lite. Føler at jeg nå er på vei tilbake. Skulle være under 20 i hcp nå men det tar litt mer tid. 21,2 er greit nok, jeg spiller ikke bedre enn det for tiden.

Turnering i helgen. Kan gå bra, gleder meg.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Du vet de siste 80 kilometerne hjem blir lange når du har kjørt 400 km og din samboer og datter sier;"Nå skal vi høre alle sangene på Mamma Mia!". Tre dager hos kaptein Snabeltann er greit, 500 km x 2 er mye. I hvert fall med Hits for kids og Mamma Mia i cd-spilleren.

"Ta en protime" var det noen som sa. Jeg tok en på fredag. Min nye læremester er den unge, lovende, pedagogisk flinke, tålmodige og svært svært flinke Knut Leirevaag. Han er en ekte Mr.Miyagi.

Miyagi sa;
- stå mer oppreist nærmere ballen, du sitter jo nesten
- knekk håndleddene tidlig, du har jo nesten ingen vinkel på dem
- vri opp i baksvingen
- bruk hoftene og trekk ned armene
- få fram høyrehoften, avslutt med knærne inntil hverandre
- fullfør svingen

Jeg hadde to av mine beste svinger noen sinne i løpet av denne timen. Endelig en ekte golfsving. Det ironiske er at dette jammen er veldig likt det jeg gjorde før. Når jeg begynte å slite har jeg endret så mye at alt har blitt galt. Det blir nok en time med Mr.Miyagi igjen snart.


Tok en liten 9-hulls på Bjørnebanen i kveld. Regnet skulle avta utover kvelden sa yr.no. Om det er Gud eller yr.no som styrer dette med været vet jeg ikke men yr tok feil. Noah hadde vurdert å jage dyrene å arken hvis han hadde vært på hull 7 i kveld.

Jeg slo noen etter min standard glimrende slag. GIR på tredjeslag på hull to fra 135-140 meter med 7i. GIR på hull 4 (par 3). 5h til bekken på hull 5 , slo nesten for langt. GIR med andreslaget på hull 6, 8i fra 125-130 meter, kun to meter fra flagget. Fairwaytreff med driven på hull 8 ga 130 meter igjen, god retning med 7i men to meter kort. Det var klin umulig å putte. Det var mer snakk om sporadiske tilfeller av tilfeldig green og ikke tilfeldig vann.

Mye positivt. Må prøve å holde dette gående litt til og gi det en skikkelig sjanse. Skal sende en mail til Miyagi i kveld og avtale time.
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Kaffekannen »

Godt å høre at du har fått troen igjen :D Jeg er litt sånn mellomfornøyd med Tim så langt, og har hørt mye bra om Knut. Han er vel også på Bergen Golfsenter om vinteren. Hvor har han timene nå?
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Han er av og til på Fana kirke men trolig mest på Meland. Jeg tar trolig turen ut der en dag for litt instruksjon i golf-zen + en runde. Jeg har vært hos flere proer og han er absolutt den beste jeg har prøvd.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Lavere hcp er ikke et mål for tiden. Nå er det rett og slett å spille bedre golf som er målet.

Har hatt enda en time med Mr.Knut. Er 110% enig med det han lærer meg, det fungerer til tider veldig bra. Har fått skikkelig balltreff igjen. Herlig å kline til ballen og høre den nydelig lyden :D Har for første gang i mitt liv slått 134 meter med 8i :lol: Ikke dagligdags lengde men noen ganger treffer jeg brukbart.

Har gått ni hull tre ganger denne uken. Dagens var bra. +1 etter 4 hull, gikk desverre litt tyngre etter hvert men +8 på ni hull er bra nok for meg. Par, bogey, par og par er en fin start :D Tar med meg det positive hele tiden. Færre misser, spiller klokere, redder meg ut av vanskelige situasjoner ved å være fornuftig. Eksempel på dette var hull 9 i dag. Dårlig utslag ga meg 20 meter igjen fra rough over et tre til en green som heller fra meg. Perfekt slag over treet endte med tometers putt og par. Herlig å avslutte runden på den måten.

Spilt litt med noen seniorer i det siste. En av dem sier nesten alltid "Akkurat der den skal ligge. Der ligger den bra" om slagene sine. Tenkte først at man skal da ikke være fornøyd med litt dårlige slag men så etter en stund at det er en herlig måte å se positivt på spillet og neste slag.

Spiller DN Golfen med min far neste uke. Spiller stableford, går for 40 poeng.
Instagram @christianfuru
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Keyser »

furu wrote:Lavere hcp er ikke et mål for tiden. Nå er det rett og slett å spille bedre golf som er målet.
Bra!
furu wrote:(...)spiller klokere, redder meg ut av vanskelige situasjoner ved å være fornuftig. Eksempel på dette var hull 9 i dag. Dårlig utslag ga meg 20 meter igjen fra rough over et tre til en green som heller fra meg. Perfekt slag over treet endte med tometers putt og par.
Et 20m slag over det treet der høres litt risky ut, men du hadde vel ikke så mye valg dersom du lå der jeg tror
furu wrote:Spiller DN Golfen med min far neste uke. Spiller stableford, går for 40 poeng.
40p er en fin poengsum for fourball med 3/4 hcp, men førsteplassen er nok reservert meg og min spillepartner... :D
</Keyser>
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Lå like ved stien nede på flaten til venstre. Der hvor man havnet på gamle hull 9 når man dro "litt" til venstre. Har ganske så god selvtillit når det kommer til nærspillet. Når jeg slet så voldsomt gikk jeg heller for å trene 1001 slag rundt green enn å topp/slice/hooke dyre bøtter med baller på rangen. Får igjen for det nå.
Instagram @christianfuru
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by spiderboy »

Bra å høre at det går bedre. Det er urkjipt å slite på den måten.
Er litt i sumpa selv for tida, så godt å høre at det går å dra seg opp etter håret på den måten :)
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
Post Reply