Speakers corner (furus blogg)

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Gikk en småpen 9-hulls runde i dag.

#1 - par. GIR og to putter.
#2 - bogey. Lå kjempedårlig til på andreslaget, brukte fire inn men det var allikevel godkjent.
#3 - bogey. Uheldig med andreslaget som fikk for mye backspinn fra 80 meter og rullet ned i bunker.
#4 - par. Perfekt chip fra 5 meter reddet par etter utslag litt til venstre.
#5 - par. Nok en gang litt backspinn som gjør at jeg denne gangen må chippe. Nok en perfekt chip, begge har vært innenfor 50cm.

+2 etter fem hull syns jeg er veldig bra av meg.

#6 - bogey. Andreslaget går litt for langt til høyre i sterk vind. Chip og toputt fra bratt bakke i høyre kant er godkjent.
#7 - dobbel bogey. Dagens første tabbe kommer her. Slår driven ut å trær på høyresiden. Må slå meg 10-15 meter bakover da jeg ikke har noe slag. Slår så en (for meg) perfekt 4h fra 160 meter som ligger 10cm fra green. Dagens beste slag. Desverre blir det tre putter fra fringe, greenen er rett og slett så ujevn og dårlig at samme hvor godt jeg leste linjen så hopper og humper det så mye at det er veldig vanskelig. Toputt skulle jeg selvsagt klart, men førsteputten ble for svak.
#8 - bogey. Pleier å drive men tar hybrid i dag. Legger meg nok en gang bak et tre og må slå meg rolig 10 meter framover. Legger desverre tredjeslaget 5 meter fra green i forkant. Feilberegner vinden som var til tider svært kraftig. Nok en perfekt chip, denne i hullkant, legger seg 15cm fra hullet.
#9 - par. Nå blåser det brisen kuling, må ta en kølle ekstra og sikter 20 meter til venstre for green. Vrient å beregne vinden, men ballen legger seg i hvert fall kun 1 meter fra green. Chip og putt gir en totalt sett god runde.

Altså +6, 22 poeng hadde dette gitt på ni hull. Føler meg ganske sikker på utslag, hybriden sitter fra fairway og når chippene er så gode som i dag så er det herlig. Godt å vite at nærspillet ikke har forlatt meg.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Spilte ny proshopturnering i dag. Gikk bedre enn forrige gang, men når 1-3 plass er 42, 40 og 39 poeng så er det ikke lett å hevde seg i toppen.

#1 - par.
#2 - stryk. Dette var mitt siste hull, jeg var rett og slett sliten og misset to utslag. Begge 30cm OB, kjedelig.
#3 - bogey.
#4 - bogey.
#5 - bogey. I litt problemer underveis og lå litt bak green. Chippet i for bogey, nydelig å se den dette i hullet :D
#6 - bogey.
#7 - dobbel.
#8 - bogey.
#9 - par.

18 poeng, kunne vært så mye bedre. Innspillene var litt upresise. Nærspillet var til tider strålende og puttingen meget bra. Ble for få GIR og dermed rant det på med bogey etter bogey.

#10 - dobbel. Kortslutning da jeg står over ballen med feil kølle når jeg skal chippe og allikevel går for den. Hvorfor lærer jeg aldri? Gå tilbake til bagen og bytt!
#11 - bogey. Driven traff et tre og landet i GUR kort av dogleg. Bogey med det utgangspunktet er jeg fornøyd med. Knallslag med hybrid reddet meg.
#12 - par.
#13 - bogey.
#14 - bogey.
#15 - bogey.
#16 - trippel........havnet i vannhinder på andreslaget.
#17 - dobbel. Nok en gang i trøbbel, ut i skogen til høyre men finner ballen og må bare chippe den inn på fairway.
#18 - par.

17 peong på back nine, 35 totalt. Bra for å være meg i konkurranse.

Fornøyd med 4 x par.
Driveren ga meg litt trøbbel i dag og står for problemene på fire av hullene.
Nærspillet er jeg egentlig strålende fornøyd med. Har trent litt på det i de siste og ser klare framskritt.
Puttingen var også bra. Satt tre lange (5 meter + ). Misset to innenfor 3 meter, begge to i hullkant og ut.
Hadde noen knalltreff med jern på fairway og utslag.
4h Cobra Baffler er en nydelig kølle og står for flere glitrende slag i dag. Herlig :D

Dette er vel siste "skikkelige" runden i år. Nå blir det vinterbane men jeg skal allikevel spille for treningens skyld. Syns det er nyttig å spille selv om forholdene ikke er optimale.

Jeg har ingenting i bagen mellom 4h og driver. Tror jeg skal tette hullet med en Wilson Fybrid 19.5*. Hadde en slik før, sikker på at jeg slår bedre med den nå.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Nå har jeg gått nesten tre uker uten å slå en eneste ball. Litt trening på grep, oppstilling og "svingpunkter" hjemme er alt jeg har gjort. Tok en tur til Bergen Golfsenter for å endelig ta ut en gratistime :D Får ikke helt til dette simulatorgreiene, blir ikke komfortabel med det. Klarer liksom ikke å svinge max innendørs. Tok derfor nesten all tiden på rangen i Banff Springs :lol: Ble en nyttig og oppmuntrende økt. Slo litt kortere enn vanlig men med veldig bra samling.

Nå må jeg snart våge å ta en protime igjen. Er livredd for at Leirevaag skal begynne å grine når han ser at jeg ikke har blitt bedre enn det jeg er :lol:

Lover meg selv at jeg skal bli flinkere til å trene selv om det for tiden er dårlige forhold på banen. Må bruke tid inne på BGS, er sikker på at jeg får mye igjen for det når våren kommer.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Har hatt en alvorlig dårlig periode uten noe som helst trening. Flere uker med sykdom (svineinfluensa mm.) ble toppet med sykehusinnleggelse i går. Ser ikke ut til at det blir noe aktivitet på denne siden av nyttår. Er litt bekymret for dette, jeg har dårlig erfaring med lange pauser. Må prøve å skvise inn en time på BGS i slutten av uken. Holder kroppen så må det svinges litt :D
Instagram @christianfuru
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by spiderboy »

Au da. God bedring.
Ikke sikkert det alltid straffer seg sånn med en pause....av og til hjelper det på treningsviljen med å ha vært avskåret fra golf en periode har jeg funnet ut. Balltreffet lider litt, men det tar man fort igjen ;)
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Da er golfåret 2010 endelig i gang for meg også. Spilte simulator med min far i dag. Får aldri helt taket på sim, klarer ikke å slippe meg løs i svingen. Den beste beskrivelsen av den er komprimert og klaustrofobisk. Det eneste utbyttet jeg får er en positiv opplevelse, at det er godt og fornuftig å gjøre noe. Det skal ikke undervurderes. Prøvde meg mye med driver i dag men får naturligvis ikke de store lengdene. Snitt på 185m etter en del misser (opp i skyene etter litt for høy tee), lengste på 209m. Liker den nye A4'en.

Time hos pro-guruen er bestilt :D Gleder meg.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Protime gjennomført. Ingen tvil om at jeg svingte bedre i fjor høst. Har blitt for lite aktivitet i vinter og teknikken trenger kraftig forbedring. Det positive er at jeg starter på et høyere nivå enn i fjor. Kjører protime hver 14.dag så kommer det nok.

Har fått noen innspill i dag som jeg skal jobbe med. Har 100% tillit til at det jeg lærer er riktig og merker det også underveis. Under timen i dag gikk køllehastigheten opp 5-6mph og lengden opp 15 meter. Godt å få noen ok balltreff.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Simulator med Kaffekannen i dag (som han nevnte). Mye dårlig, noe bra. Det er akkurat som sist gang jeg hadde en periode med timer hos proen. Det er mye å tenke på og jeg gjør mye feil. Etter hvert kommer det til å løsne. Ser det positive i de gode slagene og vet hva problemet er med de dårlige slagene. Ser lyst på denne sesongen.......dersom det blir en sesong da :lol:

Etter salget av A4'en så ble det en runde uten driver. Når jeg slår rettere og opp mot 194 meter med 2h så var det faktisk inspirerende. Tror jeg skal gjøre det oftere.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Proguruen min tar fullstendig knekken på meg - bare for å bygge meg opp igjen. Ydmykelse det ene øyeblikket - opphøyelse til golfgud det neste :lol: Det er ikke et eneste kjedelig øyeblikk når man har time med Mr.Leirevaag.

Har jobbet mye med overgangen. Jeg må svinge helhjerte bakover og få en bedre overgang ved å starte den med kroppen, ikke armene og skuldrene. Gjør jeg det riktig så sitter det. Det begynner å ligne på noe. Er til tider ganske stabil og slo noen ganske bra slag i går. Litt mer lengde hadde vært greit, det kommer etter hvert. Jobber også med skikkelig gjennomføring av svingen. Release, tørre å svinge gjennom. Jeg stopper av og til når jeg treffer ballen og det fører til lavere ballbane og kortere slag.

Har fått opp køllehastighet betraktelig. Faktisk økt med 14-15 mph.

Endringer han har gjort nå i vinter fungerer virkelig bra for meg. Jeg ser lyst på denne sesongen. Skal selvsagt fortsette å ta timer.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

En historisk dag på Sotra i dag. Årets første uteøkt for meg og det var vindstille på rangen :D Men det var kaldt, golfballene var de eneste som ikke krympet. På tross av det var det herlig å komme seg ut og svinge i det fri. Og økten ble ganske oppløftende.

Jeg mener at jeg har tatt et steg videre når jeg nå er misfornøyd med f.eks. 7i som bare går 125 meter og 4-5 meter til venstre for der jeg siktet. I det hele tatt svært få feilslag. 99% av dem kom med driveren, den nye Machspeeden.

Noen oppsummeringspunkter;
Machspeed er en sikker og god driver. Savner kanskje litt "liv" i den men det kommer kanskje når jeg behersker den bedre. Stilte litt på hodet og ble ganske presis. Flere driver på 210m+ carry er bra av meg. Traff steinhaugen bak 200m-skiltet (for dem som er kjent der ute).

PW til 7i sitter veldig bra. Lengdene så ut til å være litt bedre enn jeg opplevde inne. Det er vanskelig å få 100% riktig inntrykk av presisjon men jeg var fornøyd med nesten alle slagene.

6i var tidligere en favorittkølle men jeg har slitt med den i fjor høst og gjennom vinteren. I dag fikk jeg den brukbart til igjen. 150-155 meter høres ikke langt ut men jeg var presis også med denne og er fornøyd med lengden.

Diablo Edge Tour 2h er en sinnsyk kølle :D I dag traff jeg 200m-skiltet to ganger fra matten :shock: Den er helt herlig. Må prøves dersom dere er ute etter 3h eller 2h. Dette gir meg akkurat det jeg har savnet - lengde fra tee uten å bruke driver og lengde fra fairway. Godt å få bekreftet at lengdene fra sim ikke var tilfeldige.

Jeg har fått taket på Adams A4 5h som jeg har slitt litt med. Slår rett og slett litt mer aggressivt med den og det funker kjempebra.

56* og 50* ga meg i dag lengder jeg ikke har hatt tidligere. Og presisjonen var jeg strålende fornøyd med. Plukket opp tre baller og la i bunkeren. Første - tjukt treff. Andre - tynt treff. Tredje - perfekt med myk landing :D Da pakket jeg bagen og kjørte hjem :lol:

Det var i det hele tatt en svært oppløftende økt. Jeg har mye å jobbe med fremdeles men syns det har vært markant framgang. Det viktigste å tenke på for meg nå er;
- Være tålmodig i baksvingen, ikke start med hoftene framover før baksvingen er ferdig :oops:
- Bruke kroppen riktig og få armene til å falle på plass
- Release og finish. Release og finish. Release og finish. Og release

Hadde ikke tid til å spille på Herdla i dag men håper jeg får gjort det i morgen.
Instagram @christianfuru
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by spiderboy »

Høres ut som vinteren har båret frukter da :)
Det er deilig å få bekreftet at det man har holdt på med har vært riktig.
Akkurat nå kjenner jeg bare at jeg er så sinnsykt misunnelig. Jeg var nemlig også på rangen i dag. Der er det fortsatt 30 cm snø over det hele. Mattene er selvsagt ikke på plass enda, kanskje unødvendig å si at rangen ikke er åpen enda heller :lol:, så jeg tråkket meg en plass i snøen og slo litt med et 7-jern og egne baller. Føltes veldig stusselig i forhold til det du forteller om Furu. Når du har øvd på bunkerslag kjenner jeg at jeg blir litt glassaktig i blikket her :lol:

De rapporterer om 1.5 meter tele på Byneset, så sesongen her er laaangt unna enda.
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Føler med deg spiderboy. 1.5 meter tele er fullstendig unødvendig fra naturens side. Må jo skjønne at det skal spilles golf :!:

Det har gått greit innendørs i vinter men det løsnet litt når jeg kom utendørs. Flere brikker som falt på plass. Får se om det stemmer like godt når det blir alvor på bane.

Det neste "viktige" for meg blir når BJGK åpner treningsfeltet. Da blir det nærspillstrening i noen timer et par dager i uken før ferien.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

En liten time på sim hos BGS i dag. Burde strengt tatt vært ute på bane men det har ikke vært tid verken i dag eller tidligere i påsken. Familie, familie, familie.

Tok med 7i og driver i dag. Driveren må jeg jobbe med. Skal ha time hos guruen denne uken. Noen katastrofer en gang i blandt er problemet. Jeg kan leve med at jeg ligger på 195-205 meter. Det er greit nok. Det er totalmissene som må bort. Lengste var 217m og snittet var ok.

Tror jeg har forbedret meg betraktelig med jern. Spent på hvordan jeg klarer meg ute nå. Jeg svingte veldig rolig i fjor når jeg fikk ny sving. Når jeg begynte treningen i vinter lå jeg på 67mph med 7i. I dag var jeg rundt 80mph hele tiden og helt oppe i 84mph på de slagene jeg føler jeg fikk skikkelig (bokstavelig talt) sving på. Har økt lengden en del. Hadde en fin serie på fem baller med snitt på 142m. Lengste 145m. Jeg lå tidligere på 133m på gode slag så det er bra forbedring. Det positive er også at missene er helt greie. Når jeg slår et drittslag så går det rett fram og ligger rundt 125-129m. Så lenge det ikke er over vann eller annet hinder så er ikke det noe problem :lol: Jeg kommer litt ut-inn og noen går noen meter til høyre men ingen slicer, hooker eller store misser på 60-70 slag er ok.

Har lagt merke til at baksvingen min blir kort og hele svingen dermed dårlig når jeg er litt sliten. Derfor kjørte jeg litt hardt på en stund i dag for å trene fokus og konsentrasjon. Ble svett og sliten, prøvde deretter å fokusere på skikkelig bruk av håndledd og avslappet sving med god rytme. Det fungerte bra når jeg klarte å fokusere. Når jeg bare fortsatte å slå baller gikk det litt dårligere. Slo faktisk noen av mine beste slag når jeg var sliten. Må være observant på dette når sesongen begynner for alvor. Finne en god rutine og gjøre ting enkelt.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

I dag var det endelig tid for en tur i kirken. Eller, rangen ved siden av kirken.

Dagens lærepenge - varm opp litt bedre....

Dagens høydepunkt - lengste slag med 9i og PW noen sinne. 125-130 meter med 9i, 115-120 med PW. Fokuserte på køllehastighet og fikk bra uttelling.

8i og 7i var også mer enn tilfredsstillende men ikke med samme økte lengde som de kortere køllene. Har litt å gå på der. Er ikke venner med 6i men det kommer etter hvert.

Jobbet litt hardt i dag også for å fokusere på teknikk når jeg blir sliten. Får det ikke helt til men framskrittene generelt er så bra at jeg ser lyst på fremtiden allikevel. Kan ikke bli for kravstor, må være realistisk i forhold til hcp og ferdigheter. Jeg bommet tross alt ikke på en eneste ball med 56* :arrow: 7i. Og da slo jeg 6-7 baller med hver av dem, altså ca.45 baller. Kjempefornøyd med presisjonen også.

Jeg har store forhåpninger til denne sesongen. Det har vært utrolig gøy å jobbe med proen min Knut i vinter. Har aldri følt meg bedre eller hatt mer selvtillit med en golfkølle i hånden.
Instagram @christianfuru
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by Keyser »

Høres bra ut furu - vi må ha oss en runde når banene åpner...

<Keyser/>
</Keyser>
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Keyser wrote:Høres bra ut furu - vi må ha oss en runde når banene åpner...

<Keyser/>
Jeg går gjerne en runde med deg når jeg kommer hjem igjen.

Hadde i dag siste økt med proen før sesongstarten min. Trengte litt instruksjon med driver og det gikk etter hvert greit. Gjorde noen små justeringer som hjalp veldig. Stod litt åpent med venstre skulder. Endret dette og både sving og ballbane ble bedre. Jobber fremdeles med å få armene ned på riktig plan i framsvingen. Det sammen med å vri opp skikkelig er hovednøkkelen og det føles utrolig godt når det klaffer. Ingenting er så bra som et uanstrengt slag som bare flyr :D

Snart treningsleir i Portugal. Rapporter kommer - enten dere vil det eller ei :lol:
Instagram @christianfuru
golferen
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 146
Joined: 10 Feb 2010, 23:24
Hcp: 9.9

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by golferen »

Gøy når en ser fremgang, ja. Ser deg nok ved kirka en gang, kommer nok til å henge der flere dager i uka de neste to månedene. Blir avkoblingen min mellom eksamenslesningen. :D
Er det sånn skikkelig treningsleir du skal på?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Familietur til Portugal :D Vi bor på en golfbane så litt golf blir det.

Vi må lage bagtags eller noe som gjør at vi kjenner igjen folk fra forumet :lol:
Instagram @christianfuru
golferen
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 146
Joined: 10 Feb 2010, 23:24
Hcp: 9.9

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by golferen »

furu wrote:Familietur til Portugal :D Vi bor på en golfbane så litt golf blir det.

Vi må lage bagtags eller noe som gjør at vi kjenner igjen folk fra forumet :lol:
Hyggelig det da. :) Fikk du bra pris på hotell og fly? Hvordan er greenfee der?

Ikke dumt med bag-tags, nei. I tillegg god reklame for forumet (spørs hvem som spiller da, hehe) :lol:
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Furus ferd mot lavere handicap

Post by furu »

Vi var litt uheldige med flybillettene denne gangen. Kunne ikke reise på de rimeligste tidene grunnet jobb. Det koster oss 14.000,- for meg, samboer og datteren vår. Det er for 17 dager på hotell og fly tur/retur til Lisboa (kjører til Algarve på to timer). Bor på Balaia Golf Village. Har laget en liten tråd om hotellet her. Betaler €45/døgn.

I fjor var vi heldigere med billettene og hadde tilsvarende reise for 11.500,-.

Greenfee er latterlig billig for tiden;
Quinta do Vale €120 (2+buggy)
Salgados €70 (2+buggy)
Vila Sol €130 2+buggy)
Alamos og Morgado €70 (2+buggy)

I tillegg er det tilbud på Old Course, San Lorenzo, begge Vale do Lobo banene, Pinheiros Altos, begge Quinta do Lago. Disse får man til rundt 50% av vanlig greenfee.
Tror faktisk at Monte Rei, Laranjal, Faldo og O'Connor er de eneste som kjører tilnærmet fast pris. Men det er sikkert mulig å få en grei deal også her.
Min far liker Pinta og Gramacho og pleier å spille en runde eller to der. Twilight fra kl.14 eller 14.30 koster €23. Ingen problem å bli ferdig før mørket kommer.

Selv om Laranjal er dyr og trolig ikke kjører tilbud så håper jeg å få spilt en runde der :D
Instagram @christianfuru
Post Reply