Titleist 910D2 9.5 - Project X 6.0 skaft

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Matshino
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 283
Joined: 10 Oct 2009, 00:22
Hcp: Ikke nok
Hjemmeklubb: Haga Golfklubb
Location: Oslo
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times

Titleist 910D2 9.5 - Project X 6.0 skaft

Post by Matshino »

Tenkte jeg skulle prøve å selge et Project X 6.0 skaft med 910 adapter på, vet det er rimelig liten kundegruppe, men er jo alltids mulighet for å dra av adapteren og sette skaftet i en annen driver, kan også selges med adapteren.. Skaftet er av typen Project X Graphite Tour Issue 7C3, 73 gram med hvitt Golf Pride New Decade grep, veil. er ca 1300 kr, så tenkte på pris rundt 900 kr u/adapter og 1300 kr med adapter.. Skaftet selges fordi jeg for alt for høy ballbane med dette skaftet, heelt ulik ballbane fra det jeg fikk da jeg prøvde en callawaydriver med samme skaft og litt høyere loft...

Er også åpen for å selge driveren om dette er noe alternativ for dere der ute. Er en Titleist 910d2 9.5 graders driver som jeg har hatt siden onsdag, meget god driver, går veeeldig langt med treff i sweetspot og bare langt med treff utenfor sweetspot. Om eneste alternativ er å selge driveren, så må jeg dessverre gjøre det, bare for å kjøpe ny.. Ikke duffet eller skyet noen slag, brukte driveren på NC i sterk vind og ga alt for høy launch vinkel. Pris 2500 kr!

Følger selvsagt med Titleist Sure-Fit tool med driveren!
Titleist 917D2 9,5*
Titleist Tsi2 15*
4-6 TM P790
7-9 TM P770
46 SM8 + 50 & 56 SM7
SC Newport 2.5
Titleist Players4
Post Reply