Stuburt golfsko

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
joergu
Forumvant
Forumvant
Posts: 64
Joined: 02 May 2011, 13:15
Hcp: 12
Hjemmeklubb: Atlungstad GK

Stuburt golfsko

Post by joergu »

Hallo,er det noen som vet om en forhandler som selger Stuburt golfsko i Norge.Eller har noen brukt sånne sko,og kan gi meg en formening om hva dere mener om disse skoene.Ser ok ut i det ny bladet av Golferen. : :lol: :P
Driver : Cobra
Hybrid :Cobra 18` 25`
Jern : Ping G 15
Putter : Odyssey Two-ball putter
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Stuburt golfsko

Post by furu »

Bladet Golferen? Hvor har du lest om dem? Stuburt er et typisk britisk merke. Og jeg har faktisk prøvd Stuburt. De var helt greie på passform og størrelse men litt tunge og klumpete. Ikke noe jeg ville gått for, det finnes veldig mange gode alternativ.
Instagram @christianfuru
User avatar
joergu
Forumvant
Forumvant
Posts: 64
Joined: 02 May 2011, 13:15
Hcp: 12
Hjemmeklubb: Atlungstad GK

Re: Stuburt golfsko

Post by joergu »

Bladet heter vist Norsk Golf nå.
Fikk bladet i posten i dag.
Er avhengig av golfsko som er brede i lesten,de ser brede ut og blir omtalt som komfortable og ha på beina. :P
Driver : Cobra
Hybrid :Cobra 18` 25`
Jern : Ping G 15
Putter : Odyssey Two-ball putter
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Stuburt golfsko

Post by furu »

Hvis du har brede føtter så er amerikanske versjoner av f.eks. Nike veien å gå. De lager "Wide" i de fleste størrelser. Jeg kan ikke bruke 9.5 Nike her hjemme men 9.5 Wide er glimrende. Adidas har samme greien. Footjoy lager i mange forskjellige bredder.

Svakheten i oversatte tester er at man da ofte får med varer som knapt er mulig å få kjøpt i Norge.Når jeg har oversatt for iGOLF har jeg luket ut mange køller, sko osv. som ikke selges her hjemme.
Instagram @christianfuru
User avatar
Thkarlson
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 282
Joined: 15 Jun 2011, 18:04
Hcp: 11,2
Hjemmeklubb: Nøtterøy Golfklubb

Re: Stuburt golfsko

Post by Thkarlson »

Jeg spiller nå på Etonic Dry og må si at de er skikkelig gode nettopp fordi de er litt breie over rista, du kommer dyperer ned i de på en måte og det sammen med at de er wide gjør de fantastisk gode, og best av alt de kostet 799,- mye bedre enn mine Nike Lunar jeg ikke bruker lenger
Spillte sammen en som er på senior landslaget og han sverget til de

Løp og kjøp sier jeg ;-)
In the bag
Taylormade SLDR mini driver 12'
Callaway XHot 4wood
Cleveland 588 Hybrid 20,5'
Titleist AP2 4-W
Titleist SM4 54' 58'
Scotty Cemeron newport 2.0
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Stuburt golfsko

Post by Yorkie »

Footjoy produseres med narrow, medium, wide og extra wide lest, så burde ikke være noe problem å få noe som passer på din fot. Er vel få proshopper som har alle variantene, så mulig man må bestille fra f.eks TGW eller andre store aktører.

Stuburt er som det sies over er ett merke som er veldig populært i England (ivhvertfall). Husker undelige tilbud hver gang jeg var innom min lokale American Golf sjappe (jeg falt aldri for merket siden jeg syntes de var überstygge :)

De kan bestilles her: http://www.americangolf.co.uk/Brands/St ... c4817.aspx
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
SAC
Rookie
Rookie
Posts: 1
Joined: 06 Jan 2012, 16:24

Re: Stuburt golfsko

Post by SAC »

Hei! Vi tar inn Stuburt Golfsko, og har hatt de til testing sist sesong, og reiser over til disse nå i Januar for å sjekke ut 2012 kolleksjonen! Dette er gode sko på mange måter og til hyggelige priser. Vi har som nevnt testet ulike modeller, og er godt fornøyd med resultatet alt fra Darren Clark Collection til Comfort serien. Ønsker du å lese litt mer om modellene, kan du foreløpig gå inn på www.stuburt.com. Send meg din mail, så sender jeg deg katalogen for 2012 så snart denne er klar: stuburt@skyum.no. Mvh Christian Skyum
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Stuburt golfsko

Post by veggiss »

Hvis du ønsker å reklamere på forumet så bør du kanskje kontakte admin, det er normalt å betale for å annonsere...
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Stuburt golfsko

Post by Kaffekannen »

veggiss wrote:Hvis du ønsker å reklamere på forumet så bør du kanskje kontakte admin, det er normalt å betale for å annonsere...
Vi hadde denne diskusjonen tidligere i år og da var det konsensus at det er helt greit for leverandører å komme med kommentarer hvor noen andre har opprettet tråden. Han svarer jo egentlig kun på det trådstarter spør om.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Post Reply