St. Tropez

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
sleggen
Forumvant
Forumvant
Posts: 58
Joined: 30 May 2012, 12:00
Location: Bergen

St. Tropez

Post by sleggen »

Er det noen av dere som har vært i St. Tropez evt. i Frankrike generelt og spilt golf? Jeg skal ned i sommer og skal definitivt ta meg noen runder. Jeg må nok spille meg raskt ned i HC før jeg slipper til, men håper det skal gå greit. Om det ikke skulle gå håper jeg de er rund i kantene og tar i mot pengene mine og ser mellom fingrene på disse ubetydelige tallene :)
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: St. Tropez

Post by eivaan »

Hei :) Jeg har spilt mange baner i området du skal ned til. Anbefaler St.Maxim banen som ligger ca. 15 min fra St.Tropez, den er gøy å spille, og har mange spektakulære hull(anbefaler golfbil da det er mye høydeforskjeller) Vet at de leier ut fullt utstyr der, så slipper du å dra på golfbaggen hvis ikke du skal på spesifikk golftur...Har mange andre baner å anbefale innen 1 times kjøring hvis du ønsker flere tips :)
User avatar
AmiciSumus
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 100
Joined: 26 Apr 2011, 19:03
Hcp: 13
Hjemmeklubb: Tyrifjorden GK

Re: St. Tropez

Post by AmiciSumus »

Hei,

Jeg bodde rundt Port Grimoud og spilte disse to ...

Taulane Golf Club - http://www.chateau-taulane.com/uk/actua ... e-golf.php
Pont Royal Golf Club - http://www.golf-pontroyal.com

Begge to er litt kjøring til, men er klasse baner ...
sleggen
Forumvant
Forumvant
Posts: 58
Joined: 30 May 2012, 12:00
Location: Bergen

Re: St. Tropez

Post by sleggen »

Takk for svar! Ser veldig spennende ut. Jeg skal bo noen minutters gå avstand unna St. Maxim banen så den blir nok uansett besøkt. Bare send over alt dere har av tips og erfaring med området her. Vet du noe om priser på utleie av utstyr osv? :)
Post Reply