Finne den mest undervurderte formspilleren?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Finne den mest undervurderte formspilleren?

Post by Snowman »

Før Masters fant jeg meg Louis Oosthuizen til 60 i odds, og han var bare et omspill fra å vinne turneringen.

For The Open går jeg for Francesco Molinari. Han hadde 2 stk 67-runder i Irish Open, og nå har han startet Scottish Open med -6 etter 9 hull, så han kan spille veldig god links golf.

Den som har en konto hos et internasjonalt spillselskap, finner nå Molinari til et sted mellom 50 og 80 i odds. For meg er den sjansen verd å sette kr 200 på, for muligheten til et 5-sifret beløp tilbake.

Noen andre her som mener at en annen spiller er et mer undervurdert spillobjekt? Vel, fortell hvem, så kan vi se etterpå hvem som fikk rett og som vant en stor gevinst. Er jo litt ekstra gøy foran TV :-)

For å kunne skryte av god teft, bør du finne en til 50 i odds eller mer, for det morsomme er jo å finne en å følge spesielt gjennom turneringen utenom de største favorittene.
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
radar1
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 263
Joined: 28 Apr 2011, 10:47

Re: Finne den mest undervurderte formspilleren?

Post by radar1 »

Kult! Ser at oddsen på Molinari har gått ned i dag :D

http://www.oddschecker.com/golf/open-ch ... hip/winner

Er fristende å sette litt penger på at Duval og/eller Lehman kommer feks top.10, begge tidligere vinnere så har vel noen ålreite minner fra banen.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17371
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Finne den mest undervurderte formspilleren?

Post by kevin »

Marcel Siem er i knallform, og gir veldig god odds. Ross Fisher, Anders Hansen. Vil du være skikkelig gal så satser du på John Daly. Har levert gode resultater i det siste, senest T12. Og elsker links golf.
Post Reply