Scottsdale TPC

Har du vært på reise, eller skal på en tur til utlandet? Ta turen innom dette forumet for å se andres erfaringer fra banene du skal besøke.
Post Reply
Golfarizona
Rookie
Rookie
Posts: 2
Joined: 29 Jul 2012, 22:40
Location: Scottsdale Arizona

Scottsdale TPC

Post by Golfarizona »

Tpc Scottsdale ble karet til USAs beste bane. Her er det veldig varmt om sommeren, sa her er slar man ut sa tidlig sa mulig, eller sent pa ettermiddagen.. Dog, midt pa dagen er det billig a spille i sommermandtene.

http://www.pgatour.com/2012/tournaments ... index.html

som du ser i linken under kryr det av golfbaner her, den ene mer spektakulaer enn den andre.
http://www.scottsdalecvb.com/golf/

Etter a ha pendlet i tre ar fra gardermoen til phoenix sky harbor, er jeg na eiendomsmegler her i Phoenix/Scottsdale.

Om du i hele tatt tenker tanken pa en feriebolig som tilfredstiller hele familien, ville jeg vurdert Arizona.

Her kryr det av shopping muligheter, spas, golf, turstier, insjoer hvor du kan bade og sta pa vannski + +


California er 5-6 timer unna, Las vegas er 4-5 timer unna, Mexico 4 timer, er du her om vinteren er det perfekt golfvaer i Phoenix samtidig som du har skimuligheter 3 timer unna.


Her er det ogsa gradig billig om dagen, en million gir deg et fint hus ti minutter unna scottsdale tpc, tre hundre tusen gir deg enebolig 15 minutter unna..

Direkteflight fra london med british airways, topp flytur! Alltid herlig a vakne opp i Phoenix!


Dette ble jo veldig salgspitch da.. Vi tar det som forslag til ferie sa langt da!

Espen, vkp

ma gjerne texte meg da :) 0016024056418
Best Regards

Espen
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Scottsdale TPC

Post by veggiss »

Hvis TPC Scottsdale er USAs beste bane er jeg faren din.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Golfarizona
Rookie
Rookie
Posts: 2
Joined: 29 Jul 2012, 22:40
Location: Scottsdale Arizona

Re: Scottsdale TPC

Post by Golfarizona »

Min feil, var litt ivrig der.. Karet til en av usas beste. Ble du sinna na? :) Best a ha all fakta pa bordet ja, har du golfet der?
Best Regards

Espen
Post Reply