PGA Championship 2012

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: PGA Championship 2012

Post by sirandrew214 »

GOdt tips. Selv har jeg kjøpt dns-adresser(til netflix og itunes), og det funker også. NESTEN fullskjerm ihvertfall! Ser helt ok ut! :)
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: PGA Championship 2012

Post by CharlieB »

Takk for tips... Må rydde hjemmekontoret da, faen ...;-)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: PGA Championship 2012

Post by Snowman »

Hva skjer; Rory på minus 3 etter 8 hull !!!

Er det slutt med Caroline ??
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: PGA Championship 2012

Post by Kaffekannen »

Snowman wrote:Hva skjer; Rory på minus 3 etter 8 hull !!!

Er det slutt med Caroline ??
Han har nok kommet til det steget i forholdet hvor han skjønner at golf faktisk er mer gøy enn damen :D

Vi så noen tendenser på at han begynte å finne igjen formen forrige uke. Jeg vil mer enn gjerne ha Rory tilbake i form.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Khet
Rookie
Rookie
Posts: 12
Joined: 25 Jul 2012, 23:28
Hcp: 23

Re: PGA Championship 2012

Post by Khet »

PlayerG wrote:Null stress. ;)

1. Installér gratis prøveversjon av http://hotspotshield.com/hss1/
2. Nyt golfen: http://www.pga.com/pgachampionship/live/pga/player.html

Veldig god bildekvalitet, men ser dessverre ut som det ikke er mulig med fullskjerm. :|

Noen som prøvde dette, og kan bekrefte at det fungerte? Ellers dukker det vel opp flere streams utover kvelden tenker jeg...?
H1N1
Forumvant
Forumvant
Posts: 55
Joined: 17 May 2012, 18:37
Has thanked: 1 time

Re: PGA Championship 2012

Post by H1N1 »

Funket ikke for meg, så jeg ordnet det via hidemyass.com istedet. Koster 50-60 kroner og fungerer utmerket. Dukker nok opp masse streams fra 19.00.
Khet
Rookie
Rookie
Posts: 12
Joined: 25 Jul 2012, 23:28
Hcp: 23

Re: PGA Championship 2012

Post by Khet »

H1N1 wrote:Funket ikke for meg, så jeg ordnet det via hidemyass.com istedet. Koster 50-60 kroner og fungerer utmerket. Dukker nok opp masse streams fra 19.00.
Funket ikke for meg heller. Egentlig veldig merkelig når diverse "whats my ip adress" sider på nettet resulterte i California, men fremdeles fortalte den PGA video spilleren at jeg var i "feil" region..
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: PGA Championship 2012

Post by CharlieB »

Snowman wrote: Det finnes ingen verdensener for tiden med skikkelig legitimitet, det ser man på internasjonale debattsider og kommentarfeil. Resultatene til Luke er ikke gode nok til at golffans verden rundt aksepterer han som en verdig #1, det vil du se hvis du surfer litt rundt.
Sorry, det kan jeg ikke være enig med deg i. Luke Donald vant pengelista på ET og PGA touren i fjor, hvis ikke det er å prestere på golfens høyeste nivå og det over *tid* så kan du kalle meg en krakk.

Greit nok, han har ikke hatt de helt store resultatene så langt i år, (det sier mer om OWGR enn Donald). Han mangler også en major seier eller fem, men han banket Kaymer i WGC match play. Jeg tviler på at han vinner denne uken, men jeg tror du får dårlige odds på at han ikke er topp ti.
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: PGA Championship 2012

Post by Snowman »

CharlieB wrote:
Snowman wrote: Det finnes ingen verdensener for tiden med skikkelig legitimitet, det ser man på internasjonale debattsider og kommentarfeil. Resultatene til Luke er ikke gode nok til at golffans verden rundt aksepterer han som en verdig #1, det vil du se hvis du surfer litt rundt.
Sorry, det kan jeg ikke være enig med deg i. Luke Donald vant pengelista på ET og PGA touren i fjor, hvis ikke det er å prestere på golfens høyeste nivå og det over *tid* så kan du kalle meg en krakk.

Greit nok, han har ikke hatt de helt store resultatene så langt i år, (det sier mer om OWGR enn Donald). Han mangler også en major seier eller fem, men han banket Kaymer i WGC match play. Jeg tviler på at han vinner denne uken, men jeg tror du får dårlige odds på at han ikke er topp ti.
Respektert og anerkjent som en virkelig #1? Tydeligvis ikke, for de viser han ikke i bildet engang, og hvorfor ikke det da? Hvis det hadde vært en av de store verdensenerne som hadde spilt en sånn runde som Luke i kveld, da hadde han kommet en god del i TV-bildet uansett.
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: PGA Championship 2012

Post by kevin »

At amerikanerne viser flest amerikanske spillere er ikke noe nytt. Europeiske producere viser flest europeere i turneringer på europeisk jord. I tillegg leverte ikke Donald noen god runde i går, og de hadde også en "spotlight-gruppe som de fulgte mest. Helt normalt.

I dag er Donald ferdig før sendingen begynner....
User avatar
BomBom
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 183
Joined: 14 Sep 2011, 09:33
Hcp: Under 10
Hjemmeklubb: Bærum GK / Holtsmark GK

Re: PGA Championship 2012

Post by BomBom »

Jeg må si jeg ble imponert av det Mickelson viste i går.. Og da tenker jeg selvfølgelig på hans enorme evne til å scramble seg igjennom en runde, hvor han egentlig spiller "rævva" golf.. +1 for dagen etter alle de dårlige slagene er sterkt. Traff vel knapt en fairway, eller en green for den saks skyld, på hele runden.. Får han det lange spillet til å sitte ser han litt sånn små-farlig ut.. Nærspillet fungerer i hvert fall.. :)

Har et håp om at Rory kan blande seg inn i toppen, at Tiger holder koken, og vi får de to gutta i lederball på søndag, 3-4 slag foran nestemann på lista.. Hvilken showdown det hadde blitt....! Ah, gåsehud.. :)
In the bag:
D: TM RBZ TP Tour 9' Matrix HD6 X
W:TM Burner 3W Stiff
J: Mizuno MX200 4-PW DG S300
W:TM TP 52/56/60
P: TM Ghost Tour
TM Penta baller
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: PGA Championship 2012

Post by kevin »

Mickelson var helt rå på scrambling i går, fra de mest utrolig stedene. Synes egentlig han svingte bedre fra tee, men slo jo så skjevt som bare det.
User avatar
BomBom
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 183
Joined: 14 Sep 2011, 09:33
Hcp: Under 10
Hjemmeklubb: Bærum GK / Holtsmark GK

Re: PGA Championship 2012

Post by BomBom »

Enig i det Kevin, det var vanskelig å se hva han gjorde "feil" slik at alt bommet fw.. Haugsrud nevnte vel at han svingte litt roligere enn vanlig, kanskje det er derfor.. Holdt igjen litt, skulle styre slagene litt for mye.. Kan fort bli litt urytmisk og sende ballene skjevt ut da... Synes Lefty er best når han går på litt, får håpe han knaller til i dag, hadde vært morsomt med en Phil i toppsjiktet.. :)
In the bag:
D: TM RBZ TP Tour 9' Matrix HD6 X
W:TM Burner 3W Stiff
J: Mizuno MX200 4-PW DG S300
W:TM TP 52/56/60
P: TM Ghost Tour
TM Penta baller
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: PGA Championship 2012

Post by CharlieB »

Snowman wrote:
CharlieB wrote:
Snowman wrote: Det finnes ingen verdensener for tiden med skikkelig legitimitet, det ser man på internasjonale debattsider og kommentarfeil. Resultatene til Luke er ikke gode nok til at golffans verden rundt aksepterer han som en verdig #1, det vil du se hvis du surfer litt rundt.
Sorry, det kan jeg ikke være enig med deg i. Luke Donald vant pengelista på ET og PGA touren i fjor, hvis ikke det er å prestere på golfens høyeste nivå og det over *tid* så kan du kalle meg en krakk.

Greit nok, han har ikke hatt de helt store resultatene så langt i år, (det sier mer om OWGR enn Donald). Han mangler også en major seier eller fem, men han banket Kaymer i WGC match play. Jeg tviler på at han vinner denne uken, men jeg tror du får dårlige odds på at han ikke er topp ti.
Respektert og anerkjent som en virkelig #1? Tydeligvis ikke, for de viser han ikke i bildet engang, og hvorfor ikke det da? Hvis det hadde vært en av de store verdensenerne som hadde spilt en sånn runde som Luke i kveld, da hadde han kommet en god del i TV-bildet uansett.
Hva resten av verden anerkjenner får stå for resten av verdens regning. Jeg mener har er en verdig nummer 1, selv om jeg og skulle sett at han dro med seg en Major mens vi venter på at Tiger tar han igjen. Hva angår TV, amerikanerne har litt sjåvinistiske tendenser i valg av hva de viser som andre har vært inne på. En annen ting som taler i mot Donald er at han spiller forferdelig lite TV-vennlig golf, han treffer fairway og han treffer green. Ingen dramatikk, bare veldig ryddig golf. Derfor også dørgende kjedelig mye av tiden.. Tiger, Phil, Rory, Bubba & Co gjør spektakulære ting. Bare se på Phil i går, det han gjorde skal egentlig ikke være mulig, men han gjorde det ..
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: PGA Championship 2012

Post by kevin »

Blåser godt der i dag, blir neppe mange under par
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: PGA Championship 2012

Post by Snowman »

Med MC for Luke, hvilken plass trenger Tiger for å overta #1 på OWGR?
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: PGA Championship 2012

Post by kevin »

Donald sneik seg videre med sine +6. Cut lå egentlig rundt +4 lenge, så til +5 og vips til +6. Knalltøffe forhold, flere spillere sier at det er det tøffeste de har spilt under.

Singh og Tiger i lederballen i kveld, en fight mellom to tidligere verdensenere. Blir morsomt å følge de.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: PGA Championship 2012

Post by kevin »

Ocean Course har fått sitt første "regel-offer, Michael Hoey. Han ble disket i går for å ha skrevet under scorekort med feil score. Skulle hatt 2 straffeslag på hull 9:
During the second round of the 94th PGA Championship, Michael Hoey, from Northern Ireland, embedded his ball deeply in a sandy area on Hole No. 9. In an effort to identify the ball as his, he brushed away sand, as allowed under Rule 12-1a. However, Hoey failed to re-create his lie by replacing the sand on his ball, as required in the procedure of this Rule, thus incurring a two-stroke penalty for breach of Rule 12-1.
Unfortunately, Hoey failed to include this two-stroke penalty in his score for the ninth hole, signed and returned the incorrect score card, for which the penalty is disqualification.
This ruling would be the same for a ball lying anywhere on the course covered by sand; including a sand dune, a sandy beach in a water hazard or a bunker.
Michael Hoey brought this to the attention of the PGA of America Rules Committee after the completion of play Friday evening.
Hedersmann som meldte i fra selv :)

BTW: litt mindre vind i dag og det scores foreløpig greit.
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: PGA Championship 2012

Post by Snowman »

Ingen engelskmann har vunnet noen major siden Faldo i Masters 1996. Når har alle ventet lenge på Westwood og Donald, så tenk hvis Poulter kommer dem i forkjøpet :)
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: PGA Championship 2012

Post by kevin »

Blir McIlroy denne gangen
Post Reply