Priser golfstoreeurope?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Priser golfstoreeurope?

Post by sirandrew214 »

:shock: er den siden seriøs, seriøst? Prisene der er jo latterlige! Tror jeg kunne satt sammen og kjøpt et sett der i uka, med hard-on! 8-)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Priser golfstoreeurope?

Post by furu »

Ja, de er seriøse. Men, de har ikke så mye på lager som det ser ut til. Ventetiden kan bli lang, noe kan man risikere at de aldri får tak i. Har handlet der selv og har god erfaring med det. De har ekstreme priser på en god del varer.
Instagram @christianfuru
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Priser golfstoreeurope?

Post by eivaan »

sirandrew214 wrote::shock: er den siden seriøs, seriøst? Prisene der er jo latterlige! Tror jeg kunne satt sammen og kjøpt et sett der i uka, med hard-on! 8-)
Ja :) Jeg har bare gode erfaringer, men et par kompiser har måtte vente lenge på varer og noen ganger kan det virke som om at de ikke har alle varene på lager som de annonserer med..Ved customfit må du påberegne 10 dager ekstra, men det må du jo hos proshopper i Norge også :) Jeg har kjøpt mye baller, hansker + Scotty Cameron putter, Clicgear tralle og noen wedger. Har spart mye totalt :) Bare husk å bestille for over 1000,- så slipper du å betale for fragt og betaler kun toll :)
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Priser golfstoreeurope?

Post by sumo »

betaler kun mva, mener du vel? ;)
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
sleggen
Forumvant
Forumvant
Posts: 58
Joined: 30 May 2012, 12:00
Location: Bergen

Re: Priser golfstoreeurope?

Post by sleggen »

Er det virkelig så billig fra GSE? Jeg sliter med å finne tig der som blir så mye rimeligere etter å ha lagt på mva. Etter mva synes jeg ofte det blir rundt norske priser med mindre du bestiller mye og relativt dyrt.
User avatar
Santa
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 142
Joined: 05 Jul 2010, 08:42
Hcp: 35,5
Hjemmeklubb: Losby

Priser golfstoreeurope?

Post by Santa »

Du må ofte følge med litt på spesielle tilbud. Jeg bestilte foreksempel R11s 3-wood for kr. 1045,-. Legger du på Mva på det så har du allikevel spart 600-700 kr.
Post Reply