Hjelp

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
nytrondheim
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 17 Oct 2012, 20:28

Hjelp

Post by nytrondheim »

Hei,

Er temmelig grønn på golfutsyr, så håper noen her kan hjelpe meg.

Har arvet et sett med køller, men da jeg ikke er interessert i golf, vil jeg gjerne selge de. Så hadde håpet at noen kunne hjelpe meg med å komme frem til en verdi på settet.

Det som er listet opp under er rett og slett skrevet opp fra hva som står på køllene.

Det er i hovedsak Cleveland hibore torqe low tip 370-køller. Med en Ping i-series B-60 putt og en "Kingsdower(Muligens kingspower(?)) Silver diamond oversize 5.

Clevelandkøllene:
-3.21
-4.24
-5.27
-6.30
-7.33
-8.37
-9.41
-P.45

+ en Sun Mountain bag.

Køllene er en smule slitt, men dette er kun kosmetisk på "tuppene"

Kan legge inn bilder av køllene om ønskelig.

Så håper noen med kunnskap om dette kunne gitt en liten tilbakemelding på verdi.
Takk.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Hjelp

Post by furu »

Tilstand er helt avgjørende for prisen så bilder hadde vært fint.

Hibore sett kan du nok regne med 1.500,- til 2.500,- for, avhengig av den nevnte tilstanden. Å selge brukte golfkøller er veldig vrient. Regn med pris i det lavere sjiktet.

Ping i B60 vil jeg si 500,- +. Nok en gang avhengig av tilstand.

Er det en #5 wood du har? Kings Power kan stemme. Du skal være heldig hvis du får solgt den. Par hundre kroner toppen, men jeg ville bare gitt den med hvis noen kjøper Hibore settet.
Instagram @christianfuru
nytrondheim
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 17 Oct 2012, 20:28

Re: Hjelp

Post by nytrondheim »

User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Hjelp

Post by furu »

Den der Silver Diamond greien får du ikke penger for. Når det gjelder tilstanden er selve slagflaten på køllen veldig viktig. Altså fronten med rillene.

Hibore settet ville jeg lagt ut på finn.no til 2.200 eller 2.000,-. Putteren 500,-. Begge ender sikkert opp lavere, 1.500,- og 3-400,- er ikke umulig.

Brukt bag er nesten umulig å selge. De blir veldig fort veldig slitt. Sun Mountain har mange ganske dyre bager men det hvis du får solgt den blir det nok bare noen hundrelapper.

Hibore settet er perfekt for seniorgolfere. Jeg og en på forumet (Grønne Greener) spilte en gang med en amerikaner som hadde et fullt sett med minihybrider.
Instagram @christianfuru
nytrondheim
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 17 Oct 2012, 20:28

Re: Hjelp

Post by nytrondheim »

Takker så mye for svar, furu.
Post Reply