Pro/trening eller utstyr?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply

Hva har du brukt mest penger på i år? pro/trening eller utstyr?

- Pro-timer ?
8
29%
- Utstyr?
20
71%
 
Total votes: 28

kevin
Guru
Guru
Posts: 17371
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Pro/trening eller utstyr?

Post by kevin »

Selv bruker jeg lite penger på pro-timer hvert år, om noe. Men bruker alltid endel penger på utstyr. I år har jeg brukt noe mer penger på gruppetreninger og har hatt en pro-time. Har planer om å ta en eller to til i løpet av vinteren.
halvorsen84
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 401
Joined: 29 Sep 2012, 19:38
Hcp: Ja
Hjemmeklubb: Onsøy golfklubb
Location: Fredrikstad, Østfold
Has thanked: 5 times
Been thanked: 15 times

Re: Pro/trening eller utstyr?

Post by halvorsen84 »

Har brukt endel kroner på utstyr denne sesongen, og har også hatt jevn progresjon nedover i hcp, så pro-timer har jeg ikke brydd meg om. Hadde 3 timer tilbake i 2008-sesongen da jeg tok det grønne kortet. Men har noen "klubbvenner" i kategori 1 som fungerer minst like bra som trener hehe. Dette er også folk som til tider har ansvar for junior-trening, herre-trening osv, hvis proen er fraværende, så det er absolutt folk som har peiling og vet hva de snakker om! Noen av de er veldig "på", så en gang når jeg kun spurte om et lite tips, så endte vi opp med 1 1/2 time på rangen kun han og jeg, snakker om gratis time og valuta for pengene!

Virker som endel nybegynnere tror at pro-timer alene gjør de bedre? Snakket med mange som pøser på med timer, virker som de ikke helt forstår at egentrening hører med i bildet også? Proen skal jo bare vise/forklare og lære hvordan du skal gjøre en ting, så er det opp til en selv å gjøre nettopp det på egenhånd etterpå!
Titleist Tsr2 Dr Tour AD HD 4R+
Titleist Tsr2 5w Tour AD HD 5R+
Titleist Tsr2 7w Tour AD HD 6SR
TM Stealth DHY 3i Aldila Ascent 65R+
TM P790 MMT 65R+
SM9 54/60 DG BLK Onyx R300+
SC Select Newport 2.6
kevin
Guru
Guru
Posts: 17371
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Pro/trening eller utstyr?

Post by kevin »

bare 15 som har "stemt", litt lite grunnlag. Men flest på utstyr sålangt
User avatar
Hagean
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 253
Joined: 07 Jul 2012, 01:40
Hjemmeklubb: Atlungstad Gk, Mjøsen GK
Location: Kristiansand

Re: Pro/trening eller utstyr?

Post by Hagean »

Brukt mest på utstyr i år, men blir nok mest på pro neste år frem til sesongstart :-)
Post Reply