3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Sharky
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 198
Joined: 27 Oct 2011, 11:36
Hcp: 6,2
Hjemmeklubb: Jæren GK

3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by Sharky »

Kom over denne sving aid saken på Mark sin youtube side.

Har noen sett noe mer på denne? virker å gi nokså bra feedback på diverse parameter om golfsvingen.

"The more i practice, the luckier i get"
User avatar
ShooterMacgavin
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 494
Joined: 05 Apr 2011, 12:43
Hjemmeklubb: Drammen GK
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by ShooterMacgavin »

Her er det noe mer...
viewtopic.php?f=15&t=3399

Personlig er jeg mer fysen på denne:
http://www.swingbyte.com/sb2

Image
You're in big trouble though, pal. I eat pieces of shit like you for breakfast!
User avatar
AmiciSumus
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 100
Joined: 26 Apr 2011, 19:03
Hcp: 13
Hjemmeklubb: Tyrifjorden GK

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by AmiciSumus »

Sharky wrote:Kom over denne sving aid saken på Mark sin youtube side.

Har noen sett noe mer på denne? virker å gi nokså bra feedback på diverse parameter om golfsvingen.


Jeg har kjøpt denne, men har ikke fått testet den ennå ... kanskje neste uke ( Torsdag ) for først blir det en tur til London og Justin Bieber Konsert ... :roll:
Hva gjør man ikke for barna sine sier nå jeg! ...
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by furu »

Nye SwingByte som Shooter nevner er veldig lovende. Skal nå skrive om SB 1.0, sent men bedre enn aldri. Prøvde den i Portugal sammen med Trackman. Overraskende bra. Lot proen min der nede beholde den. Han syns den er super å bruke sammen med elevene.

2.0 inneholder blant annet videoanalyse og skal visst nok vise "beregnet ballbane". Spennende. Jeg har bestilt en.
Instagram @christianfuru
User avatar
ShooterMacgavin
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 494
Joined: 05 Apr 2011, 12:43
Hjemmeklubb: Drammen GK
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by ShooterMacgavin »

furu wrote: Jeg har bestilt en.
Hvor?
You're in big trouble though, pal. I eat pieces of shit like you for breakfast!
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by furu »

Direkte hos dem. De er ikke åpen for forhåndsbestilling fra utlandet men jeg sendte mail. De har registrert meg som "media" så jeg får trolig en ganske tidlig. De sendte ut tilbud til alle som hadde kjøpt før. Får rabatt :)

Sikkert mulig å kjøpe den på ebay like etter release.
Instagram @christianfuru
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 462
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by norrbaggen »

Är inte SwingSmart den som anses vara "bäst"?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by furu »

Jo, Swingsmart har fått veldig gode reviews. Samtidig har de andre hele tiden forbedret seg. Oppdatert software og blitt stadig mer nøyaktig. Swingsmart skulle sende en dings til meg men jeg har ikke hørt noe fra dem i det siste. Den er litt dyr så jeg må vente litt hvis jeg må kjøpe selv.

Skycaddie kom med ny dings på PGA Show. Fikk veldig bra tilbakemeldinger.
Instagram @christianfuru
pow
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 15 Apr 2013, 13:39

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by pow »

Noen som har lyst på en flunkende ny 3bays GSA PRO til en meget bra pris? Hadde en handlerunde på en amerikansk nettbutikk der blant annet en putter og en 3bays GSA PRO havnet i handlekurven på impuls :) Fikk 15% i Masters 2013 avslag på kjøpet så fikk den billig, men føler egentlig at en slik dings er noe for meg ;) Sist jeg sjekket hadde pakken ankommet Paris, så har ennå ikke fått sjansen til å kikke på herligheten.. Har ikke tenkt å "tjene" noe på dette, så hvis noen har lyst på den får de den for ca det den koster meg :) Førstemann som blar opp 1300 kr (pluss eventuell frakt) kan overta den, ellers beholder jeg den bare selv ;) Holder til i Lyngdalsområdet og spiller på Utsikten golfklubb i Kvinesdal hvis noen ønsker å hente den.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by furu »

pow wrote:Noen som har lyst på en flunkende ny 3bays GSA PRO til en meget bra pris? Hadde en handlerunde på en amerikansk nettbutikk der blant annet en putter og en 3bays GSA PRO havnet i handlekurven på impuls :) Fikk 15% i Masters 2013 avslag på kjøpet så fikk den billig, men føler egentlig at en slik dings er noe for meg ;) Sist jeg sjekket hadde pakken ankommet Paris, så har ennå ikke fått sjansen til å kikke på herligheten.. Har ikke tenkt å "tjene" noe på dette, så hvis noen har lyst på den får de den for ca det den koster meg :) Førstemann som blar opp 1300 kr (pluss eventuell frakt) kan overta den, ellers beholder jeg den bare selv ;) Holder til i Lyngdalsområdet og spiller på Utsikten golfklubb i Kvinesdal hvis noen ønsker å hente den.
Velkommen til forumet :) Du bør nok spesifisere om det er Android eller iOS versjon du har kjøpt. Anbefaler også å legge ut annonse på bruktmarkedet her på forumet. Lykke til med salget :)
Instagram @christianfuru
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by Fairway »

furu wrote:Direkte hos dem. De er ikke åpen for forhåndsbestilling fra utlandet men jeg sendte mail. De har registrert meg som "media" så jeg får trolig en ganske tidlig. De sendte ut tilbud til alle som hadde kjøpt før. Får rabatt :)

Sikkert mulig å kjøpe den på ebay like etter release.
Burde det ikke være mulig å bestille den igjennom preorder fra den amerikanske siden https://www.swingbyte.com/store?product=2

Og bruke jetcarrier for å få amerikansk adresse? http://www.jetcarrier.com/Default.asp?lang=47

Tror det blir billigere enn prisen de vil sette i den britiske nettbutikken. Slik er det for versjon 1 ihvertfall.
pow
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 15 Apr 2013, 13:39

Re: 3Bays GSA Pro Golf Swing Aid

Post by pow »

Visste jeg hadde glemt noe ;) Er Android versjonen jeg har :)
Post Reply